- 211 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Savaş Ahlâkı
Savaşında bir ahlakı vardır, tabi ki ahlaklı olanlar için! Üstün ırk anlayışıyla; tüm milletleri kendileri için “adanmış kurbanlık koyunlar” gibi gören bir zihniyetten, ahlâklı davranışlar beklenemez. Nitekim Siyonist güçlerin, Filistin halkına karşı başlattığı orantısız bu savaşta; çocuk, kadın, yaşlı ve hasta ayrımı yapmadan, yerleşim yerlerine atmış olduğu tonlarca bombalar ve füzelerin neden olduğu yıkımlar, mal ve can kaybı, tüm dünyanın gözü önünde gerçekleşmektedir.
Sözüm ona dünyada barışı sağlamakla görevli, Bir(leş)miş Milletlerden hiçbir caydırıcı ses çıkmamaktadır. Cumhurbaşkanımız sayın Tayyip ERDOĞAN Bey’in “Dünya beşten büyüktür” sözü bu gerçeğin bariz bir ifadesidir.
Siyonizm’in güdümündeki batı medyası, olayları çarpıtmak için de elinden gelen bütün olanakları, İsrail’in lehine kullanmaktadır. Ayrıca Emperyaist emellere sahip batılı ülkeler, Siyonist İsrail’e olan desteğini açıkça beyan ettiler. Dolayısıyla Siyonist katillerin işlemiş olduğu tüm insanlık suçlarına da ortaktırlar.
Hristiyan inancına sahip batılı ülkelerin, üstün ırk anlayışına sahip ve bu nedenle kendi peygamberlerini dahi öldüren ve hatta Hz. İsa aleyhi selamı öldürmeye çalışan böyle azgın bir milleti desteklemeleri, anlaşılır bir durum değildir. Dolayısıyla vicdan sahibi batı kamuoyunu bu azgın Siyonistleri durdurmaya ve akan mazlum kanını durdurmaya davet ediyorum. Aksi takdirde, bu zulüm ateşinde tüm dünya yanacaktır.
Müslüman ülkelerin liderleri de bu zulüm karşısında seslerini yükseltmeye ve ortak tavır almalıdırlar. Özellikle ekonomik güçleri yüksek olan Arap ülkelerin liderleri, bu vahşete dur diyebilirler. Aksi takdirde hem kendi kamuoyu nezdinde, hem de Allah’a hesap vermede mahkûm olurlar. Dolayısıyla korkaklığı bıraksınlar. Çünkü korkaklar; tarih yazamazlar. Zalimler için; yaşasın cehennem…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.