- 224 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİZ KAYBETMEDİK AMA SİZ ÇOK ŞEY KAYBEDECEKSİNİZ
İnsanlar nasıl da basit menfaatler uğruna köpekleşebiliyorlar, anlamış değilim. Hani Allah’tan başka kimseden korkmuyordunuz? Hani İslam için, Kuran için, Hz. Muhammed için zalimin karşısında yer alacaktınız? Hani bize ayetler, hadisler söylerdiniz ama şimdi siz o ayet ve hadislerin tam tersini yapıyorsunuz. Utanmıyor musun? Yoksa -haşa- Allah ile bizi mi kandırdınız? Siz münafık mısınız? Siz müşrik misiniz? Siz kafir misiniz?
Ne oldu size? Önünüze bir iki kemik atıldı diye -haşa- Allah’ın ayetlerini mi sattınız? Hz. Muhammed’in hadislerine ne yaptınız? Hani siz Allah için ölümü göze almıştınız. Ne oldu? Siz Allah’tan çok, başkasının dediğini yapıyorsunuz. Hani bize arkadaş diyordunuz, kardeş diyordunuz, Ne oldu o arkadaşlığınıza, kardeşliğinize? Yoksa hepsi birer yalan mıydı?
Unutmayın; biz kaybetmedik. Ama sizler hem dünyada yüzlerine tükürülecek insan oldunuz, -Allah bilir- ahirette de yüzünüze tükürülecektir. Çünkü siz Allah’ın dinini kişisel menfaatleriniz için kullandınız. Siz bize ayetler söylerken ceplerinizi doldurdunuz, evlerinizi dayayıp döşediniz, en lüks arabaları aldınız, makam mevki sahibi oldunuz, güç sahibi oldunuz ve bizi o güçle korkutmaya çalıştınız. Siz bize hadisler söylerken bizim bütün haklarımızı elimizden aldınız utanmadan. Siz güçlü olan zulümden ve zalimden yana oldunuz. Güç sizi sarhoş etti. Ve bir daha ayılamadınız.
Biz kaybetmedik; Sizin o kirli yüzünüze tükürmek için yaşamaya devam edeceğiz. Tıpkı sizden öncekilerin yüzlerine tükürdüğümüz gibi sizlerin de yüzlerinize tüküreceğiz elbet bir gün.
Bakıyorum da artık Kuran okumuyor, Hadis söylemiyorsunuz. Neden acaba? Yoksa bunlara ihtiyacınız mı kalmadı? Oysa eskiden ayet ve hadislerle kafamızı şişiriyordunuz.(!!!) Ne oldu? Ayetler ve hadisler sizi kesmiyor mu artık?
Biz kaybetmedik, siz kaybettiniz. Ve kaybetmeye mahkumsunuz. Biz kaybetmedik çünkü zaten bizim kaybedecek bir şeyimiz yoktu. Bütün kayıplarımızı daha önce vermişiz. Ama siz torpille, menfaatle, hile ile, rüşvetle elde ettiklerinizi kaybetmemek için Allah’ın ayetlerini, Hz. Muhammed’in hadislerini sattınız, utanmadan.
Unutmayın, köpek sahip değiştirmekle köpeklikten kurtulmuyor.
Unutmayın, havlayan köpek sahip değiştirince yeni sahibine yaranmak için daha çok havlar.
Ey bir zamanlar bizlere ayetler, hadisler okuyan ama şimdi o ayet ve hadislerin zıddını yapan kişi ve kişilikler; o ayet ve hadisleri niye dile getirmiyorsunuz?
Her neyse, susmak lazım geldi…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.