- 303 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
- Şeytani Plan -
Şeytani Plan
(İran-Yahudi-İngiliz Taktiği)
Shani louk hatırlarsınız çırılçıplak şekilde arabada kaçırılmış alman dövmeci kız.Peki Hamas Ehl-i Sünnet ise ki evet hemde tam manasıyla imanlı Filistinli gençlerden oluşuyor peki bu kadını çırılçıplak soyup dünyaya reklam yapan Hamas’mı ? Cevap: Hayır. Çünkü daha dün Hamas bir yahudi anne oğulu serbest bırakmış hatta yahudi kadın bana kötü davranmadılar dedi.
Shani louk’u soyup dünyaya gösteren iranlı şii sapıklar .Bunun peşinden Gazze’nin güneyindeki doğalgaza yahudi çökecek. Kuklası amerikada gemisiyle bunu sağlıyor.
Nasıl bin ladin adlı vehabi cia ajanı kullanılıp ırak işgal edilip petrole el konuldu bugün de shani loukta kullanılıp Gazze yokedilip denizdeki doğalgaz ele geçirilecek.
İşin sonunda Hamas kadın düşmanı katil İslâmi terörist halinde dünyaya reklam edildi.
Bugün amerika Hamas’ın israile saldırısında iranın parmağı yok dedi.
İranı aklamak amerikanın ne işine gelir ki .
Halbuki Hamas irandan silah alıyoruz dedi.
Anlıycağınız iran üç beş roket vererek Gazzeli masumları koz etti.
Tipik şeytani yahudi planı.
Hamas , Çeçen direnişi paramparça eden vehhabi hattab gibi Hamas içine girip aslında Hamas’a düşman iran rejimine güvenmemeli.
İran ortadoğuda ingilizin Türkiye Kudüs ve Medine-Mekke’ye gitmesin diye kurdurulan bir yahudi-amerikan karakoludur.
k.a.gazioğlu
YORUMLAR
İsrailli iki çocuğu hem baktılar korkmasın diğe hemde bir tanesini uyusun diğe besikte salladı. Hamaslı mucayit.
İsrail li asker olsa sağ bırakmazdı. Benim anlamadığım almanlarla niye uğraşmıyor israil siyoniş şeytanlar
Deformasyona örnek bir yazı.
Teprikler usta
arslan gazioğlu
Hakan...
İngilizlerin bir planı daha gercek oldu. Meşur ajanı ortodoğuda yeni bir mesep getirdi. Herseyi bilen bu ajan osmanlıyı orta doğudan nasıl uzaklaştırdığını öğe öğe filmde izlemiştim. Kendi ise motorsiklet kazasında ölmüştü. Kaza değil bizimkiler öçünü aldı. Yirmiye yakın vatan evladığımız kıymışlardı. Cöl bedevillerle ( o zamandaki katil hırsızlar) hatta yardıma gelen treni tuzak kurup tren raylarını patlatmışlardı bunun yüzünden araplar bizi sattı denildi. İkinci planı ırkcılık yaptı öyle gözüktü üçüncü planı siyonisleri ülkelerinden cıkarma çünkü para ve ekonomi siyonislerin elinde idi
Siyonistlerin bası o zamanki padişahtan toprak istemişti gelin ama size toprak vermem dediği zaman. Osmanlının bitişi aşıkar oldu
Egemenliği ve bağımsızlığı seven biriyim o toprakların nasıl elimizden alındığını görmek ve şimdiki hallerine baktığımda insanın içi gider.
Malesef
Almanlar ise her yaptığı şeyden siyonislere para yardımı yapıyor. Niye savaş sınki siyonisler almanlarla. Abd nin ellemediği ülke kalmadı şimdi sıra onda.