- 322 Okunma
- 2 Yorum
- 5 Beğeni
“O çok sevipte koruyamadığınız, çocuklar ve kadınlar için, (Tanrı ) yüzlerinize tükürecek.”
Aklımı delik deşik kurcalayıp çıktım, göğün direğine. Oturdum baktım kalplere. Yazıklar olsun kuşları sol yanımdan çıkıp salındılar. Gamzelerimin, sır evinde uyuttuğum çocukları uyandırıp. Kahrolsun kapitalizm ayakları ters gidiyor, otoban kenarındaki bariyerlere çarparak. Kornea tabakası infilak etti. Gazze semalarındaki çocuklarla. Yakıyorum kalbimi, küllerini savurup Kudüs içinde çocukların kalplerine bıraktım. Defalarca çocuklar için yaktığım kalbim için, “gel artık gel ey kendimin Rabbı” Dağıt etrafa ilahi elçilerini. İnsanlar kendilerini satıyor. Elleri yapay feryat figan ağlayan, yalancılık Arena’sı.
Vur başlarını “ Bana dokunmayan yılan bln yaşasın” diyenleri.
Sahte duraklardan, insanlar geçiyor. Kalabalık içinde slogan atan akıllarıyla. Savaştan savaşa depremden depreme, veryansın ediyor insan. En çok kendinisini okuyan Tanrı’sını katlederek, açık gişe rekorlarını kırıyor.
“O çok sevipte koruyamadığınız, çocuklar ve kadınlar için, (Tanrı ) yüzlerinize tükürecek.”
👁🐉🐋💎
Bayramdan bayrama
Savaştan savaşa
Depremden depreme
Çocuk gelin istismar ve dahasına alayına; kör sağır olan yapay sahte yüzlere yazıklar o l s u n 🐉💎👣
Ana Karakterler:🎭
“O çok sevipte koruyamadığınız, çocuklar ve kadınlar için, (Tanrı ) yüzlerinize tükürecek.” Yazısına Yorum Yap
"“O çok sevipte koruyamadığınız, çocuklar ve kadınlar için, (Tanrı ) yüzlerinize tükürecek.”" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.