- 1191 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Bir garip MELANKOLİ
Malihülya deseler de eskiler garip ruh haline duçar olduğum kesindi evvelimde ve ahirimde ne olur kestiremiyorum bugünlerde ama dünden iyi yarından kötü olduğum su götürmez bir gerçek.olsun varsın diyorum ne ilk defa yaşıyorum ne de son.bugünlerde daha bir içli daha bir içimdeki aynalara bakar oldum.Toplar oldum kırık aynalardan dağılmış gülücüklerimi.
En bilinmeze en girift limanlarda boğulur sansa da insan iyi oluyormuş bu haleti ruhiye sanki.ama uzun sürmezse bu hal.çok kimse düşse de bilemez bu hali.hiç geçmeyeek sanar bazen insan hep kendisini oyalar.
Lal kesilmişti dilim.ne söz etmeye mecal ne yazmaya takatim vardı. ne menem şey sahi bunu anlatabilmek. hissedip te söyleyememenin verdiği teselli ile geçer geçer dedim çok zaman neler geçmedi ki…ağlamak isteyip te ağlayamaz ya insan bir duru hal.hüzünlere sarmaş dolaş olmak yunmak yıkanmak ve tüm hicranları yüklenmek ağır gelmiyor değil....
Anlatabilmek ,dillendirmek mesele bu ya hüzünlerini, yaşamak gerekmiş sevinçleri kanasıya. hep hüzünlere kalmış yazılmak.hep hicranlarla dillenmiş yaşanan anlar.Öyle bir rüya ki gördüğün ,uykunda garip uyanıklığında.Rüyayı anlatmak ne kadar zor da olsa uyanık sandığın yerde en derin uyku halindesin.
Ne bir dost ne bir sevgili/dünyadan uzak bir deli/ beni sarar melankoli” arada sırada sarsa beni bu hissi telakki ne iyi olur.
Kaybettiğine üzülüp, yaşadıklarına mı sevineceğinin öfke ile veryansın edeceğinin bilinmezliği ile adımlarken sahillerde sanki hasret sahilleriyle özdeş sayar insan bu yolları. geçen gece dönüşüm de olmayacak sandım sahilden.yalnızlığın ayrı bir buğusu çöreklenir ruhuna insanın.sanki başka alemlerden söylenenlere açıktır kalp. .
Olsun varsın insana ait herhal her keyfiyet güzeldir.Ruha dolan lisanı hafi gibi birşey bu...öyle güzel duygular çöreklendi ki sağnak yağıştan sonra gönlüme tarifine hiçbirşey mukabil gelmez şimdi.
Lütfen kendine bir şans tanı kimseye değil önce kendini aş bak her şey nasıl düze çıkacak.Sığ tesellileri kalbinden azad et.Ümide ayarla kalbini,sevdanın boy aynasında içindeki Lal dudaklı sevgilileri seyran et.Adımlarının ardından gittiğin yere kalbini de sürükle.Kalbine çıkmayan yollara sende çıkma !
İnsan bu! dokunsan haykırır, bıraksan ağlayabilirde böyle hallerde.bu hissi hiç anlatamayacağım sanmıştım.sen gülersen tüm her şey güler, sen ağlarsan sanki sanırsın herkes matemde. gül ki güller açsın gönlünde,
gül ki kainatta gülsün seninle ,herkeste, sevdiklerinde ,sevemediklerin de.
14.12.06