- 175 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Mavi'me denk gelesiniz...
"Sosyal medya hesaplarımı kilitlemek durumunda kaldım nezaketsiz insanlar yüzünden. 5000 olan arkadaş sayımı da en fazla 1000 kişiye kadar indirme kararı almış bulunmaktayım...
Ben burada kendi dünyamdan, kendi ruh evrimi yolculuğumdan ve içimde ki delinin susturamadığım sözlerini yazıya döküyorum.
Kimse ile derdim yok!
İlginç-ilginç mesajlar gelmeye başlayınca ben bile düşünmeye başladım, ne yapıyorum diye...
Oysa ki,
ben bir işe başlayacağım da düşünür ve sonrasında yapacağım ve veya yapmakta olduğum o iş ile alakalı bir daha düşünmem.
Saçma sapan gereksiz ilgiden sıkıldım!
Paylaşımlarımın, fotoğraflarını alıp saklayan - şikayet eden - benim dışımda benden habersiz farklı ruh hallerine girip sebebi benmişim gibi davranan - Türkiye’nin her yerinde bulunan arkadaşlarım aracılığı ile bana bu toksit düşüncelerini ilişkiye (arkadaşlık-dostluk-aşk- vs.) döndürmemiz yolunda teklif gönderen red cevabı alınca da bana sapıklığa varacak derece de rahatsızlık veren insan cesedi giydirilmiş mahluklar ile uğraşmak istemiyorum...
Bu herkese açık son paylaşımım olacak!
Ben bir kişi haricinde hiç kimseye yazdığım bir şiiri mesaj olarak atmadım!
O bir kişi de kendini bilir zaten😉E😉😉Y
Ben sizin zannettiğiniz o kişi değilim...
Ben siz değilim.
Ruh aynanız da gördüğünüz o yüz, sizin hayal ürününüz...
Bir yanım sonsuz mavi, diğer yanım sonsuz karanlık.
Mavi’me denk gelesiniz...
__şairşizofren__
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.