- 263 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
EY ABD BURAYA DÜŞECEK ATEŞ BİZİ ISITIRSA SİZİ YAKAR
EY ABD BURAYA DÜŞECEK ATEŞ BİZİ ISITIRSA SİZİ YAKAR
’’Biz yurt dışı değiliz, biz vatanız’’ Ganire paşayeva vatanın o tarafı bu tarafı olmaz türk illerinin hamısı bizim vatanımızdır. Aramızdan yurt dışı lafını kaldırmamız lazım.AT ASALETİYLE, ADAM ŞEREFİYLE, KADIN EDEBİYLE, ANADOLU TÜRK’ÜYLE GÜZELDİR.
‘’Biz birbirimizle büyük bir aileyiz. Adına Turan deyin isterseniz; Türk keneşi deyin, ne derseniz deyin zira büyük güç olmak zorundayız. Beraber olmak zorundayız. Dünya selamete bizimle kavuşacaktır’’(Ganire Paşayeva). Dar bir alanda bu kadar çok ülkenin nüfuz alanı kurma çabasının nedenini anlamak çok kolay olmasa gerek.
Çevremizdeki ülkelerdeki sıkışan enerji patladığında direk bizi yani Anadol’um seni hedef alacaktır. Rusya’daki rahatsızlık Ermenistan’daki rahatsızlık ,İran ,Suriye hepsinin kaynayıp durmasının nedeni sana çatamadıkları için. Oralardan sana girmeye çalışmalarındandır. Irak ve Suriye’deki kaynaşmanın sıkıntısındaki kaosunda hedefi sensin Anadol’um. Kuzey Irak ve kuzey Suriye’de Esad’ın zaaflarından yararlanan ABD PKK’yla birleşip yapay bir devlet oluşturmaya çalışıyorlar. Şu bir gerçektir ki, Suriye’deki mevcut kaosun tehdit ettiği asıl ülke Türkiye’dir. Dikkat edilirse Suriye’de PKK devleti kurulduğunda İran’ı Suriye’yi ya da Arap ülkelerini hiçbir şekilde etkilemez. Öyleyse hedef Türkiye’dir.
Türkiye’yi karıştırmak Ortadoğu’da lider olmasını önlemek ve önünü kesmek, kargaşa çıkarmaktır. Dikkat edilirse Aşiret guruplarıyla PKK sürekli cebelleşiyor burada ki maksatta aşiretleri yıldırıp Türkiye’ye göç etmelerini sağlamak. Zira her mülteci akını ekonomimize büyük bir darbe vurmaktadır. Bu saatten sonra Türkiyenin bir mülteci akınını kaldıracak gücü yoktur. Ortalama beş milyonluk bir mülteci nüfusunu besleyip barındırmak zorunda kalan Türkiye, bu uğurda çok ciddî bir ekonomik bedel ödemiştir. Ekonomik bedel bir yana, bu hareketli nüfusun kendi sosyal dokusunu tahrip etmeye başladığı da görünen bir gerçektir. Bu durumda biz uyanık olmak zorundayız. Kayıtsız kalmak gibi bir düşünce bize gelecekte zarar verebilir.
İşte Türkiye’nin, şartları ne olursa olsun, hiçbir tehdit ve baskıya boyun eğmemesi gerekiyor. Denizaşırıdan gelenler maksatları hasıl olunca çeker giderler ama biz hep komşuyuz duyarlılık bize yakışır. Suriye’de en ufak bir detayı bile dikkate almak zorundayız. Bugün ucuz bir bedel ödemekten kaçınırsak, yarın daha ağır bir bedelle karşı karşıya olacağımız herkesin malûmudur. İşte bu yüzden Türkiye, Suriye’ye yönelik geçmişte Afrin’den başlayarak Resulayn’da tamamladığı bir harekât dizisi gerçekleştirdi. Rusya-Ukrayna savaşı nedeniyle Suriye’deki hareketliliğini kaybetti ,İran içindeki sorunlarla boğuşurken gücünü Suriye’de birazda olsa kaybetti. Kaldı geriye ABD ve AB bizim politikamız daha çok bunları sıkacak bir şekilde geliştirilmelidir. ABD çok sıkışırsa Afganistan’dan kaçtığı gibi Suriye’yi de terk edebilir.
Bu konuda ABD’nin hiçbir oyun ve oyalamasına gelmeden, dikkat ve sabırla bu kaygan coğrafyayı takip etmek durumundayız. ABD de vaktinin az kaldığını biliyor olmalı ki! bu teşebbüsü bir an önce gerçekleştirerek uğursuz bölgesel plânına bir nokta koymak istiyor. ABD bu amaçla Irak ve Suriye PKK’sını birleştirmek ve bu yapıya karşı çıkacak diğer unsurları tasfiye edip bir an önce sonuç almanın peşindedir. ABD ,YPK_PKK ve diğer terör örgütlerini birleştirip güçlendirmek ve güçlü bir terör devletçiği oluşturmak istiyor. Aslında Türkiyenin eli Suriye’de diğer bütün etkenlerden daha güçlü Her şeyden önce zaman zaman PKK ile çatışan Arap Aşiretleri var. Organize olmaları çokta kolay bu yönüyle Türkiye boş durmuyor diye düşünüyorum. Daha güçlü bir hareket olarak SMO’YI HAREKETE GEÇİRMEK TÜRKİYENİN ELİNİ GÜÇLENDİRECEKTİR.
Son günlerde yapılan baskın harekâtı da gösteriyor ki yakın zamanlarda sular yeniden ısınacağa benziyor. Burada Türkiye’ye düşen ise SMO, ile aşiretleri dinamik tutmak ve aktif yapmak gerekiyor. Suriye hava sahasını kullanamayan Türkiye, çok gelişmiş topçu bataryalarını kontrol altındaki bölgelere sevk ederek buralardan Aynisa hattına karşı muazzam bir top baskısı uygulamakta ve arkasından da SMO’ yu harekete geçirip küçük cepheler kazanarak güneye doğru hamlesini genişletmektedir. Bu teşebbüs aslında Suriye’de Türkiye’nin örtülü bir operasyon yaptığını göstermektedir. Ey ABD BURAYA DÜŞECEK ATEŞ BİZİ ISITIRSA SİZİ YAKAR.
ABD nereye girerse bir yara açıyor. Yara zamanla çürümeye ve iltihap bağlamaya başlıyor. Daha sonra tedavi edilemez çürümüş bir beden kalıyor. Libya öyle, Afganistan öyle, Irak öyle, ne yazık ki Ukrayna’da oraya doğru evriliyor. Türkiye’de muhalefete el altından yardım ediyor görmüyor musunuz? ABD Vebası bu dokunduğu yer cerahat topluyor ve patlıyor ve geriye hastalıklı bir beden kalıyor. Şunu unutmasın ABD Türkiye’ye atılacak bir kıvılcım bizi ısıtır ama sizi yakar. Ben bu küçücük cismim ile size meydan okuyorum. Koca Türkiye karşınıza dikilince kaçacak yer arayacaksınız. Bizim bu zamana kadar kimsenin toprağında gözümüz olmadı. Ancak son yaşanan olaylar, SMO’ ya topraklar kazandırarak güneye doğru genişlemeye başlamamız kaçınılmaz olacaktır. Geçenlerde bir toplantıda dışişleri bakanı ve bazı bakanlar gövde gösterisi yaparak güçlü bir mesaj verdiler. Sadece teröristler hedef değil sahip oldukları ve onların yanında olanlarda meşru hedefimizdir dediler.
Türkiye Suriye’de olup biten her şeye diğer tüm devletlerden daha çok hâkimdir. Kuvvetle muhtemeldir ki, Türkiye, ABD’nin seçim düzlemine girdiği ve dikkatini içe verdiği bir esnada bu kukla yapının üzerine amansız bir şekilde çullanacak ve kendi işini kendisi görecektir. Devamında Kafkaslarda kim ne istiyor ve ne yapıyor birazda bunu yazacağım
===========================AR===============================
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.