- 317 Okunma
- 1 Yorum
- 4 Beğeni
HOŞ GELDİN VE GÜLE GÜLE
HOŞGELDİN. VE GÜLE GÜLE
Dönmek için dönüşünü bekleyecek birileri olmalıydı insanın..
Bazen bir insan, bazen bir kedi, bazen bir köpek, bazen bir muhabbet kuşu, bazen bir papağan ...
Bazen de onun gelişiyle en güzel kokusunu salarak onu sessizce karşılayacak bir çiçek.
Düşündü...
Bir hoşgeldine hasret ne çok insan vardı.
Açılmayan kapılardan dönen, açılan kapılardan ise "yine sen mi geldin?" dercesine içeri alınıp o yokmuş gibi davranılan...
Hayat dediğin zaten iki kelime değil miydi?
."Hoşgeldin" ve "Güle güle"ye sığan..
Eşi Nergis hanımın kolunu hafifçe sıkmasıyla irkildi Atıf bey..
"Ooo yine nerelere daldın sen bey, dön aramıza artık"
Sevgiyle gülümsedi Atıf bey "buradayım hanım buradayım "diyerek
Sevgiyle gülümsen Nergis hanım;
"Kimbilir nerelere daldın sen yine nihayet nihayet döndün aramıza hoşgeldin bey "deyince..
Atıf bey eşinin pamuk ellerini ellerinin arasına alarak;
"Hiç ummazdım oldu
Sonbaharda hediye gibi geldin
Hoşgeldin .." dedi .
İkiside gülümsediler...
Atıf bey Nergis hanıma tam kırk yıl önce bu şiirle ilan-ı aşk etmişti.
Nergis hanım eşinin kulağına fısıldadı
"Hoş buldum Sevda Bakışlım hoşbuldum sende İyiki geldin kalp evime , ömür haneme" dedi.
Atıf bey gayri ihtiyari dilinden "çok şükür elhamdülillah" dedi.
Hoşgeldin diyen birileri vardı hayatında hem de sevgiyle..
Brraberce bir apartmanın önünde durdular..Bugün torunu Ege ’nin doğum günüydü.Asansöre bindiler yedinci katta indiler..
Üzerinde yirmi dört rakamı olan kapının zilini çaldılar..
Ve kapı açıldı..
Kapıyı açan oğlu ve gelini idi.Hoşgeldin baba hoşgeldin anne diyerek onları içeri buyur ederken, torunu Ege’ de koşarak hoşgeldin dede hoşgeldin nene diyerek onlara sımsıkı sarıldı..
Atıf bey gülümsedi.Hoşgeldin diyenleriniz çok olsun.Hoşbuldum evladım Hoşbuldum diyerek içeri girdi..
Dönmek için dönüşünüzü sevgiyle bekleyen hayatın "hoş geldin "ve "güle güle" faslında hep birilerinizin olması ve bu nimetin farkında olmanız dileğiyle..
Güle Güle...
Nevin Aktekin Gülfırat
Sevgidar
10/10/2023
YORUMLAR
Kaybettikten sonra bilinen degerler bunlar. Nekadar da ihtiyacımız var oysa bu kötü zamanlarda duygulandım okurken babam ve annem at üstünde gelmişlerdi. Bizi görmek için yol yoktu saatlerce at binmis yorulmuslardı öğretmenlik yaptığım köye gelmek için sırf bizi görmek içindi. Çok normal gelmişti bu ziyaret bize. Şimdiki dusuncemle imkansızı başarmakti onların yaptığı. Hepimizi mutlu ederek. Kaleminize yüreğinize sağlık saygılar
Nevin Aktekin Gülfırat
Bazen sevdiklerinizin yaptıkları fedakarlıkları onların görevi gibi düşünüp sıradanlastirabiliyoruz işte..
Gün geçtikçe bu guxel değerlere ne kadar ihtiyaç duyyoruz simdikerde.
Hepimizin sevgi ektigimiz ve sevgiyle açılan kapıları çoğalsın inşallah..
Saygılarımla huzurlu geceler diliyorum ☕