- 339 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ağla
Ağla
utanmıyorsan ağla
İnsan bazı ağlamalara utanır
utanır da ağlayamaz
Benim aklımın kestiği kadarıyla kısa vade de Suriye ile Lübnan İsrail’in hedefinde. Uzun vade de ise İran ile Türkiye
Bu bir proje bu sapkın fikrin hayata geçirilmesi için Türkiye’de (büyük Ortadoğu projesi) "bop" eş başkanlığıda siyaseten Müslümanların lideri Erdoğan’dır.
/Türk Askeri Filistin’e gitsin diyenler tarihi iyi okumaları gerekiyor ve Filistinlerde savaşan
M.Hüseyin Çavuş’un kaleminden ders alması gerekiyor. Zannedersem Türk’ün Türk’ten başka dostu yoktur sözünün doğduğu yer Filistin
Gazze’nin kumundan çok imiş meğer kalleşi
Nasıl sırtından vurur insanı din kardeşi
Filistin, Trablusgarp, Yemen illeri
Hangisini kanım ile sulamadım
Gezdim cephe cephe bütün çölleri
Türk’e, Türk’ten başka dost bulamadım/
Yani Dünya savaşı Filistin cephesi’nde geliyor Türk’ün Türk’ten başka dostu yoktur deyimi. Hâl böyleyken yine de oradaki masum insanların kanına giren "vesile olan Hamas terör örgütü"nü, İsrail terör devletini kınıyor ve sivil savunmasız masum insanlara ve de Mescid-i Aksa’ya zarar gelmesin diye Tanrı teâlâ’ya duâ ediyor, âmin diyorum.
İstanbul’un göbeğinde Fatih’te toplanıp askerimiz Gazze’ye diyen güruh, oysa şunu dilemesi ve istemesi gerekir "bop eş başkanlığından istifa"
Yani öyle cola’yı yollara döküp ardından da fanta içmekle bu işler olmaz. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu böyle derlerdi sanırım.
ey kaariler
akışına ayak uydurmak kolay değil elbet
dayanmak için ben deli oldum
onlar zaten ne oldum delisi.
Bugünkü Hamas’ın saldırısı bu projenin bir ayağı ve amaca ulaşmaları için de adım atmalarıdır...
İsrail 1948’den bu yana dünyanın gözünün içine baka baka Ortadoğu olarak tanımlanan bölgede kaos oluşturmak için elinden geleni yapıyor...
Kitab-ı mukaddes’in bazı çevirileri İsrail devletinin sahip olması gereken toprakları bütünüyle Filistin günümüz Suriyesi hatta Türkiye’nin bir bölümünü içine alacak şekilde tanımlanıyor ki, bu düşünceyi savunan tabii ki bu düşüncenin eş başkanı olan bizden daha çok şey biliyor.
Literatürde bu fikir akımına "Siyonizm" deniliyor.
Devletlerinin sınırlarını "Nil’den Fırat"a kadar çizmişler bunu bayraklarına koymuşlar bu sebepten ötürü de senelerdir yarım asrı geçti ben kendimi bildim bileli Filistin yakılıp yıkılıyor!
Bulunduğu coğrafyayı tehdit ediyor bu tavrını fütursuzca sürdürüyor amacını gerçekleştirmek için hiçbir kural ve kaide tanımıyor. Bu terör devletinin Amerika arkasında Filistin’de yaşanan insanlık dramı umurlarında değil Kudüs İsrail askerlerinin postalları altında ezilirken hiçbir uluslararası kuruluş bu siyonist yönetime dur demiyor diyemiyor.
Benim en çok zoruma giden bu siyaseten müslümanların lideri İsrail’e gittiğinde ona dediler ki İsrail’in başkenti Kudüs’e hoş geldiniz. Hoş bulduk dedi. Diyemedi ki Kudüs nereden İsrail’in başkenti oluyor?
İş işten geçtikten sonra ancak ağlamasını iyi biliyoruz. Kötü bildiğimiz bir mesele ise gerçek manada neye ağladığımızı bilmediğimiz.
Türkİslâm şairleri
dünya genelinde parçalı bulutlu
yer yer sağanak yağışlı...
Gazze gibi yüksek kesimlerde
fırtınalar etkisini sürdürüyor
aralıksız sürdürüyor...
Gümüşhanlı’yım, kahrolsun İsrail ağlatıyor
ağlıyor masumiyet Gazze’de
ama İsrail oğulları, orduları beklesin
beklesin Allah’ın ağlatmasını.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.