- 222 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YİNE BİR HAYATA DOKUNMAK
YİNE BİR HAYATA DOKUNMAK🤗
Birilerinin sevincini yürekten paylaşmak
Harika bir duygu...İsim vermiyecem özet😘
Bu gün bir telefon konuşması yaptığım bir anne,evet evladını evlendirmişti iki yıl oldu,on yılı aşkındır tanıyorum.Çok sık görüşemesekte oğlu ile ,çok seviyorum çocuklarını saygısından sevgisinden hiç bir şey kaybetmemişlerden.
İşte olay buradan başlıyor azda olsa görüştüğümüzde hep yavrum nasılsın diye sorup geleceği için ne düşünüyorsun diyordum ve konuşmamız uzayıp gidiyordu ve neticede üniversitede iken yanına gttik, yavrum çok çalış yabancı devlete git dedim .
Bir nebzede olsa hayallerine ve umuduna uzak olan elini uzatıp hayellerini tutmasını sağlamıştım.
Annesi arkadaşım he gönül he birde evlat hasretimi çekecem dedi. bir defa çocuğun kulağına kar suyu kaçmıştı.Artik iflah olmuyordu ruhu, her gittiğimde abla ben gidecem bırakmıyorlar ve imkan yok.
Okul bitti yine görüştük muhabbetimiz hep aynı olsada, bende sen kötü bir şey yapmıyorsun imkanını kendin yarat yavrum.
O zaman kendi kararlarınıda kendin verebilirsin.
Ama konuşunca o gözlerindeki ışığı Yüreğindeki coşkuyu görmeliydiniz.Evet çok mutlu oldum bu sabah anne ile konuştum Gönül hadi gözün aydın gidiyor yabancı devlete kazandı her gördüğünde git,git dedin teyzesi.Ne güzel hayatları kurtuldu dedim👍
Biraz sitemkar, biraz mutlu,biraz üzgün olarak tabi haklı idi ana bu hasret işte...
Seni tekrar,tekrar tebrik ediyorum yavrum hayellerine her fırsatta yürüyüp.Kendine fırsat verdiğin için hayellerini gerçekleştirdiğin için,sözümü dinlediğin için.
Senin adına çok sevindim imkan yaratıp hayellerine kavuştuğun için, hayellerin yüreğinde kalmadığı için,her zorluğa rağmen başardın.Evet hasretmi aynı evdede yaşasan da yürekler dağlar ardındaysa hasrettir dedim, Oda dediki bir onda gördüm birde sende gidecem,gidecem yabancı devlete diye.Evet dedim bana kısmet olmadı,belki bir gün giderim ...Deli umudum hep bir yerlerden beni çağırıyor gel diye... Ona kısmet oldu rabbim yolunu açık ettsin.Herkes doğurur da herkes ana olamaz.Evet ana yüreği hasrete dayanırmı,hasret acıtırmı ana yüreğini evet ana isen evet,dayanır evladım yeterki var olsun,ama o ana yüreğini susturamazsın sadece içinde yaşarsın hasreti içten içe o hasret işte ancak yaşayan yürek bilir,helede bir ananın yüreği ise dedim, ne güzel kazanmış şimdi ötekide gidecem diyor dedi ne güzel kendi imkanlarını yaratıp kendi yolunu açanlara yolunuz açık olsun yavrum.Eşi(Hanımı) ile birlikte gidiyor emeğiniz ziyan olmasın .
Yüreğimin en derininden Sevgilerimle👏😘❤
Bir hayata dokunmak denizde bir damlada olsa harika bir duygu❤♥️
Yazan.Gönül Parıltı
07.10.2022
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.