Şarkım
Şarkı söylemeyi çok seviyorum. Çocukluğumdan beridir söylerim. Çocukken çok düşündüm eğitimini alıp şarkıcılıktan mı hayatımı kazansam diye. Ama bazen detone oluyordum. Vazgeçtim.
Bir kere kuzenimin sünnetinde orkestrayla söylemiştim çocukken. Bir kere de lise mezuniyetinde enstrümental bir müziğin üzerine söz uyarlayıp müzikle söylemiştim. Çok bir müzik geçmişim yok. Son birkaç senedir sosyal medyada söyleyip paylaşıyorum. Bir aralar tutmuştu 5000 izlenim aldığı oluyordu.
Neden anlattım bunları? Çünkü adını vermek istemediğim bir sanatçı bir şarkımı paylaştı dün sayfasında. Oysa onu etiketlememiştim. Nereden buldu bilmiyorum. Kendisi televizyonda klipleri olan profesyonel bir sanatçı. Tabi beni mutlu etti.
Paylaşayım dedim..
YORUMLAR
İnsanın sanatsal özellikleri ya vardır ya vardır, var mı yok mu olmuyor ben bir yakınımdan biliyorum. Taaa ilk okul yıllarından gerek öğretmenleri gerekse sosyal çevre bu çocuğun resim yeteneği var diyorlardı gerçekten de sonra onun bir resim dahisi denecek derecede bir yeteneğinin olduğu ortaya çıktı, sizde olabilir mi neden olmasın öyle olduğunu hissediyorsan o yeteneğinin zaman geçmeden ilgili bir üstadın sanat süzgecinden geçmesinde ve ona göre yol almanızda fayda vardır. Dilerim yolunuz açık olur. Başarı dileklerimle şen ve esen kalınız.