- 221 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bugün diyeceğini yarın yiyeceği için ihmal etmeyen herkese selâm
√ BUGÜN DİYECEĞİNİ YARIN YİYECEĞİ İÇİN İHMAL ETMEYENLERE SELÂM OLSUN √
Eskiden; üst, orta ve alt tabaka olarak ifade edilen yurdum insanı; bugün "doyduğuna şükredenler ile doğduğuna pişman olanlar" olarak isimlendiriliyor memlekette!
Eskiden; "biz" dedirten eğitici öğretici dizileri seyrederken bir arada diz kırıp omuz omuza kenetlenen yürekler..bugün insan olanı delirtecek kadar çirkin; mafya ve silah, ihanet ve zina senaryoları ile günden güne un ufak edilerek özünden uzaklaştırılıyor memlekette!
Eskiden; dillere pelesenk gerçek sanat eseri şarkılar ve türküler eşliğinde sıla gurbete, gurbet sılaya yakınlaştırılırken, bugün "oynama şıkıdım şıkıdım, kız hepsi senin mi" yozlaşmasına milyonlar ile ifade edilen miktarlarda paralar saçılıyor ve dahası; bu gayrı ciddi basit cümlelerin çapsız sahipleri, star ifadeleri ile süslenip, göz göre göre ulaşılmaz ilan ediliyor memlekette!
Eskiden okumayacak olan çocuk, muhakkak bir meslek sahibi olması için yönlendirilirken, bugün basit bir ekrana yaslanarak alenen gayrı ahlâki videolara çeken, küfürler savuran sayısız çocuğun; sözüm ona paylaşım isimli rezaletleri altına kahkaha emojileri iliştirilerek, nefes alınıyor memlekette!
Eskiden; büyük bir aile olmanın gururunu, üç oda bir salon evlerde yaşayıp yaşatan ve bu minvalde herkes birbirine inanıp güvenirken.. bugün "1+0" isimli üst üste rezilce inşa edilmiş o rezil rezidansların, sadece bir odadan oluşan hücreleri içinde, melekleri dahi utanç ile ağlatacak hazin fuhuş pazarlıkları ve çaresizlik içinde arş-a yükselen aman imdat çığlıkları umursanmıyor memlekette!
Eskiden; ebediyete intikal eden eşinin, peşinden bıraktığı maaşını çoluk çocuğuna sarılıp son nefesine kadar eşine ve eşiğine layık olanlar için gururdan kabarırken kafesler.. bugün gayri meşru ilişkilere gark olup, oradan oraya savrulanlara tepki ve yol göstermek yerine, kıyıda köşede kıs kıs gülerek dedikodu üstüne dedikodu üretiliyor memlekette!
Eskiden paradan başka sayabileceği sayısız manevi kazanımı olanlar ile dolup taşıyorken memleket, bugün saymakla bitmez çirkinlikler ile solup, adeta meçhule sürükleniyor azizim, meçhule!
Diyeceğini yiyeceği için ihmal etmeyenlere selâm olsun..
𝓡𝓪𝓶𝓪𝓴 𝓚𝓪𝓵𝓭𝓲 / Samim İĞDE
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.