- 2058 Okunma
- 30 Yorum
- 34 Beğeni
Üzüm Tadı Yaşanmışlıklar
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Yatağımın başucunun bir yanı havayı koklar, bir yanı yağmurunu öper.
Her nefes alışımda, geçmişi güzel düşünerek dudaklarımın arasını ıslatıp kuruyan güllerimi öperken “kuru da olsa benimdir” dedim.
Odalar kararırken indirilen perdelerin pencereye bıraktığı ağırlık, yük değildir cama. Bu yüzdendir ki, vazgeçmedim dizlerimdeki yaralara dokunmaktan. Yerle gök arasında geçen ömürde, önce gözlerimi, sonra cefakâr yüreğimi, ardından kendi gurbetimde büyüyen Selvilerin yalnızlığını sevdim.
Zira, sevmekti şiarım. Ömrümce duygunun en üst yücesiyle karşılıksız sevebilmek ve terk etme gafletinde bulunmadan.
Güven alışverişinde tavaf ettiklerimle derin derin bakışarak yepyeni ve tertemiz bir sabaha uyanmayı hep arzularıma sığdırdım.
Her kıtada küçük sobalar arkasında uyuyan çocukları, yüzlerine yerleşen pembeliği, saçlarının lüleleriyle beraber uzayan içli dem çekişlerimle ellerime nice iğneler battı. İnce işçiliği tek tek sabırla işledim duygu ve düşünce dünyama…
Nakışlarıma işinin ehli terzi annemin eski öğretici günlerinden kalan tomurcukları her ana yüklerken, tabiatla bütünleşmiş “gel” diye çağıran yeşil bahçelerde yapraklara koyu bulutların döktüğü her yağmur damlasında beyazın saflığına kırmızının narına Sitareler işledim.
Yerde duygusuz insan sürüsü, dallarda öten kuşlar, pencerelere vuran güneş, göz kırpan yıldız, kokusuyla açan çiçekler, hiç birisi birbiriyle aynı değildi. İnsan ayağı değmemiş ormanlar bilmezdi kuru kalabalığın gürültüsünü. Diğer canlılar bilmezdi özünden ayrılmış birbirini aldatan çirkin yanlarını.
Tadılmamış sevgiyi de yanıma alarak seherlerde adım adım ilerlerken “neden geldin” deme vefasızlığını göstermeyen sonbahara ayak bastığımda, camın buğusundaki siluetime bakarken gözyaşlarımı içtim kana kana…
Var gücümle ardımdaki bütün günleri topladığımda “üzüm tadı yaşanmışlıklar, sonu acı da olsa yine benimdir” dedim.
Ümmühan YILDIZ
YORUMLAR
Yüreğinizin naifliği cümlerinize yansıyor. Bir çırpıda okunan duygulu ve hoş güzel bir yazı olmuş.
Yüreğiniz her daim bir üretken olsun.
Saygı ve sevgilerimle,
Ümmühan Yıldız
Katılaşan sızlanan insanları gördükçe cevap verme ihtiyacı duyuyorum kendimde. İşte o anlarda ister istemez sendelediğim oluyor.
Sonra annemi aklıma getiriyorum. Kirpiklerinin arasından hiçbir canlıyı ayırt etmeksizin süzülen merhametini. Yumuşuyor yüreğim ve yoluma sevgiyi ekmeye devam ediyorum.
Kalbi teşekkürlerimle sevgilerimi gönderiyorum🌸☘️☕
Yüreğinizin incilerini okurken kuş seslerini duydum... umarım insancıl insanların nefes almaya devam ettiği doğanın ise nefessiz kalmadığı bir hayatı yaşamaya devam ederiz. Karakteri çiçek kokan insanlar sarsın ömrümüzü yüreğinizin duygusuna bereket...
Ümmühan Yıldız
Dostluklarda bile nazlanıp söylemeyi unuttuğumuz mutluluk hissi veren kelimeleri, yorumunuzu okumak çok güzel.
Ömrünüzü, yüreğinizi çiçek kokan kalabalık insanlar sarsın...
Sevgilerimle selamlar
Taha Bilal Mustafa Kekeç
Kendi gönlüne seslenen Ümmühan ablam,
Zorda kalan unutulmuş rengi solmuş insan görsen üzüm tadında yanına yaklaşır yardımcı olursun… Müdahale edemeyeceğin nokta olursa eğer uzaktan gözlerinle cesaret vererek cesaret aşılarsın.
Güzel yüreğiniz dert görmesin. Kalemine yüreğine sağlık Ümmühan Ablacım
Ümmühan Yıldız
Her zaman ince düşüncelisin. Yarına dair umutların, hayallerin günlük güneşlik olsun.
En kısa zamanda düğününde horon oynamakta nasibim olsun.🤲💙
Furkan cim çok teşekkür ederim🐞
Sevgimdesin
Üzüm tadını kardeşliğinden alır
göz önüne serer yeşilliğin cennetini
işte yazıda ki gibi
tebrikler
kutluyorum değerli şahsınızı
nice saygılarımı sevgilerimi sunuyorum
Ümmühan Yıldız
çok teşekkür ederim
Sevgi ve saygıyla iyi akşamlar dilerim.
Harika yaşanmışlıklar var . Harikaydı kalemine yüreğine sağlık. Kutluyorum
Ümmühan Yıldız
saygılarımla iyi akşamlar dilerim.
Sevgi ne yüce duygu. Yüreği sevgi dolu insan dünyayı cennetten bir köşeye çevirebilir.
İnsan yaşadığı anları değil de geçmişi hep arıyor. Artık geçmiş günlerin dingilliğinden mı yoksa bugünün keşmekeşliğinden yorulduğundan mı onu elbet yaşayanlar bilir. Bildiğiniz bir şey var ki; o da geçmiş her zaman bir yerlerimize bir tat bırakıyor. Bugünlerde zamanın birinde bir tat olacak. Umarım güzel tat bırakır geleceğimize.
Güne gelen eserinizi geç de olsa kutlarım Ümmühan Hanım. Daha nicelerine.
Saygılarımla...
Ümmühan Yıldız
"Yola çıkınca her sabah,
Bulutlara selam ver.
Taşlara, kuşlara, atlara, otlara
İnsanlara selam ver.
Ne görürsen selam ver.
Sonra çıkarıp cebinden aynanı
Bir selam da kendine ver.
Hatırın kalmasın el gün yanında
Bu dünyada sen de varsın!
Üleştir dostluğunu varlığınla,
Bir kısmı seni de sarsın."
Hoş geldiniz Serkan Bey,
Güne başlarken selam verdiğimiz tek şey elimizdeki telefonlarımız. Etrafımızı bakmıyoruz neler yaşanıyor görmüyoruz. Bu yüzden çocukluğumda birlikte büyüdüğüm tebessüm eden suratları arıyorum.
teşekkürlerimle, saygı ve sevgilerimle selamlar
Ağaçlarla konuşabildiğim için mutluyum. Denizlerle, kuşlarla, çocuklarla, iş arkadaşlarımla sms en önemlisi ailemle.
Konuşmak mavi iz oluşturur, susmak ise kırmızı…
Benim gönlümdeki ailem kocaman, ucu bucağı olmayan sınırsız…
Deli değilim!..
Çok akıllı da değilim.,
Ben insanım on parmaklı.
Gücümün yettiği kadar bu dünyada hatalarımdan ders çıkartarak, doğrularımla övünerek ara sıra şımararak yol alacağım.
Benim büyük ailemin içinde Edebiyat Defteri de var.
Seçki kurulum, saygıdeğer abilerim, güpgüzel ablalarım, güzide kardeşlerim;
hepinize, beni yalnız bırakmadığınız için teşekkürlerimi sunuyor, sonsuz sevgi, saygı ve selamlarımı gönderiyorum…
Sağ olun….
Ümmühan Yıldız
Dışarıda hava güzel mi güzel, işlerimim yoğunluğundan kesilen gülümsemelerimi yakalamak için baharın peşinden koşuyorum.
Koşarken deftere girmek, şiir yazmak aklımın ucuna gelmiyor. İlkbahar sesi kendisi şiir..
Ama bende tatlış mı tatlış abla var. "bu kadar tembellik yeter yazmaya başla" komutunu verdiği an deftere girmek kaçınılmaz oluyor.
İtiraf ediyorum yazdıklarımı civcivlerim gibi seviyorum.
Sen de yaz, hüzünlerle kesilen cümlelerin, gülüşlerin sayıklamasın
Sevgilerimle🩵📚🌺🍃☕️🌸🩷😘
Ely
Ümmühan Yıldız
Civcivlerimi peşime taktım🐣🐤🐥
Yaa gülümsedim☺️
Teşekkür ederim yaydığın enerjiye 🥰🙏
Ely
Hatirlamasak iyidi 😁
Kutlarım okunmaya değer her daim yazdıkların
Ve insanlığın çok baş üstünde tutulacak değerde
Sevgilerimle
Girip bir tebrik etmek istedim
🤍
Ümmühan Yıldız
geçmiş olsun, kendine iyi bak. iyileş ve hüzünlü şiirlerini yazmaya biz de okumaya devam edelim.🙏
gönülden teşekkür💙
sevgilerimi gönderiyorum ilaç gibi🌱🐞🪷🌸🌺
Ümmühan Yıldız
Aha galiba yaşlanıyorum, 📚
Duzenlemeyecegim gülümseyip kendimle dalga geçeceğim. 🥰
Kocaman sevgilerimi gönderiyorum 💙🩵🌱☕️
Tebrikler değerli kardeşim yüreğiniz dert görmesin güne düşen eserinizi beğeniyle ilgiyle okudum gönül diliniz susmasın nice inşallah
Hayırlı akşamlar dilerim
Sonsuz sevgi ve saygılarımla
Ümmühan Yıldız
sizi sayfamda görmekten mutluluk duydum. En değerli parçadır insanın emeğinin okunması.
Kalbi teşekkür ederim
Saygılarımla sevgilerimle selamlar.
Ümmühan Yıldız
Yarım somunun var mı?
Bir ufak da evin?
KimseIerin kuIu köIesi değiI misin?
Kimsenin sırtından geçindiğin de yok ya?
Keyfine bak, en hoş dünyası oIan sensin...
Abim hoş geldin
Gaz lambasıyla aydınlanan evlerde çocukluğumuz geçti. Büyüklerimizden dinlediğimiz masallarla. Zor koşullarda yaşarken sevmek sevilmenin değerli oldugunu işlediler ruhumuza. Dünün zorluğunu bugünün kolaylıklarına ibrigimizden süzülene şükretmeyi biliriz.
Canım abim saygılarımla sevgilerimle selamlar.
Efendim Allah'ımız ne yarattığı aynı aynı değil ayrı ayrı her insanın sevgisi de ayrıdır her ağacın meyvesi de ayrıdır allah'ımızın bize bahşettiği bu ömrü boşuna değil hoşuna gidecek şekilde her şeyiyle kullanmalıyız kalemine toz değmesin
Ümmühan Yıldız
İnsanlık duygusu yolculuk gibidir. Bu yolculukta keşfetme duygusunu yitirmeyenler mutlu olurlar...
Saygılarımla sevgilerimle selamlar
Huzurlu akşamlar dilerim.
Kutluyorum gün güzelliğini, yazan yüreği
Nicelerine Ümmühan şairem
Sevgilerimle..
Ümmühan Yıldız
Merhaba Aygün şairim,
kalp güzelliğine sevgilerimi gönderiyorum 🌷🦋💙🪷🐞🌱🩵😘
Ümmühan Yıldız
şiirlerinizi severek takip ettiğim Vortex Bey çok teşekkür ederim,
saygılarımla sevgilerimle selamlar
Uyyyy benimki
Güne yağmur olmuşsun ya
Duuuu bi gözünün altına girip ıslanayım
Sakın kirpiklerinden şemsiye yapma pls 👩❤👩
Doğa doğa ıslanayım öperek yağmur düş damlalarını
With love my Sister
Love you love you
Always yeappp 🙋🏼♀💁♀🧚🏻♂🐉🐋🍂❣🍃👣🌹🧚🏻♀
Ümmühan Yıldız
( aha şimdi kendini beğenmiş ukala diyecekler, desinler umurumda değil ...) ikisi birlikte yağmurla dost olup beni yeniyorlar. Savaşmıyorum. Biliyorum ki kısa süre sonra gülümsetecekler...
Gülücük kuşların yanımda billll
Ben de seni iiiiii böyle 🫠 kocaman🥰🪷💙💫🦋🌷🌱🩵😘
Believe_TülAySLAN
Desinler deyiversinler yapcak bişeycik yok.
Ben güzele güzel demem benim olmayınca deyiversinler 💁♀
Severim seni h i ç seviyorumlarımla
Benimde yüzüm gözüm güzeldir amma en çokta ruhum. Ben ruhuma aşık bi emanet içinde dönen yabancı aksanlı göçebe.
Tanrı bana böylesine enfes olağanüstü Nur bi ruh verdiği için sonsuzca şükran ve minnettarım. Dünya çapında insanlığın ne dediği umrumda değil. Umrumda olan ummanda bir damla aşka aşk olabilmek. Bir elim Göğe açık bir elim Yere dönük. “Haktan aldım çocuklara verdim” der gözlerinin kirpikler aşkına uzanıp koskocamdan öpüplepsi kondurdum.
Mujks Bebe
Gül aydın Dünya
Bugünde nefes alıyoruz oh be yaşıyoruz ve hâlâ masumca güzeliz.
Çıkalım göğe binelim bulutlara
Ruh ruha gülüş evleri inşa edelim
🍂🧚🏻♀🍃❣👣❣🌹🐋🐉👩❤👩💁♀🧚🏻♂🙋🏼♀
"Denize akan nehirler gibidir Hemşin kızının başkaldırışı
komar çiçeğinin dağdan esen kokusu gibi
Güneyden kuzeye, doğudan batıya eser"
"Gözleri mercan damlası, bakışı kartal uğurlamasına benzer, vefadır yüreğinde dört köşe dolanan, ellerin kızlarından farklıdır yürüyüşü. Toprakla bir bütündür topuk vuruşu.
"Karanlığa bir mum yakar gibi.Dermansızlığını kendine taşır.
Susuzluğuna sevgiyi bağlayarak sırra karışır.
geçmiş zaman gelmesin diye ardından.
"Armağan edercesine toprağının içinde köklenmiş ağaç gibi.Hayatın aksine aydınlıklar düşüren..."
Hemşin kızına Selam olsun.
redfer tarafından 30.9.2023 14:24:29 zamanında düzenlenmiştir.
Ümmühan Yıldız
Zorlu coğrafyada canını ortaya korkmadan koyan, yokluğu ve yoksulluğu kabul etmeyip direnen ve refahı yakalayan Karadeniz kadınlarına selam duruyorum.
Ankara'da doğma büyüme çok yakın akrabam geçen dönemde Rize'de millet vekili adayıydı. Babasının vefatından sonra annesinin yalnız bırakmamak için yaylaya baba evlerini şenlendirmeye geldiler. Birbirimizden habersiz aynı günde ve yılar sonra ilkbahar ayında yaylada karşılaştık.
Yanan sıcacık soba çay eşliğinde Konular sohbetler arasında " Ümmühan Artvin'den Rize ye neredeyse tüm ilçeleri, köyleri dolaştım, bizim yörede fakir tek bir insana rastlamadım. "
Karadeniz'in erkeği tembel değil, kadını erkeğiyle birlikte çalışıp maddi ve manevi haklarını diğer yörelerde önce elde etmişler.
Mutlu akşamlar diliyorum
Bir daha okudum beğeniyle bir daha kutluyorum saygılar sunuyorum başarılarınızın devamını diliyorum
Ümmühan Yıldız
Mutlu hafta sonu dileğimle selamlar ve sevgiler,
Sevginin gücünü diyar diyar gezip nakış nakış işlemişsiniz.
Güne çok yakışmış. Tebrik ederim 👍
Ümmühan Yıldız
Ne çok şey öğretir hayat
En çok da direnmeyi.
Sonra kimseye çok da güvenmemeyi.
Öyle her sıfatı herkese hemen vermemen gerektiğini.
Kalabalığın güzelliğini...
Yalnızlığın gücünü...
Kendi gücünü keşfetmenin
en büyük mutluluk olduğunu.
Ama en çok da herkese
“hiç kimse” olarak bakabilmeyi.
Bazı mevsimlerde güneş var diye aldanmayıp,
yanına bir şey almanın gerekliliğini.
Yani ihtimalleri.
Hayatta her şeyin mümkünlüğünü.
Hikâyede Derviş’in dediği gibi:
“Bu da geçer yahu” diyebilmeyi...
nabi resuloğlu / dün gelir gün gittiğinde
Kalbi teşekkürlerimle,
sevgilerimle selamlar🌸🍃☕️🪷
Ümmühan Yıldız
Kendimizi aramadan bulmak için hep yokuş yukarıya değil bazen yokuş aşağıya hayatı sarmak ta güzeldir...
Dün sabah üzüm asmasının altında mis nahoş kokulu ( Rize' ye özgü) üzümü hürletirken hayatıma yüklediğim Sevileri bulmak, yağmurda yağma telaşındaydı.
Güzel yorumuna okuyunca deftere geri döndüm.
Yürekten teşekkürlerimle sevgilerimle selamlarım🪷🩵
rengim
Aslında bıçakta söz merhem devada
İnsan yara aldıkca
Deva bile korkusu
Lakin kişiliği besleyen şekil veren
Tattıklarimiz eksik bırakılan boşluklar
Yasamasakta yaşatmayı biliyoruz
Değerlerimiz dünyamız ruhumuzun havzasından içimizin üzüm korkulu sevme düşlerimizin mahseni
Çok sevgiler 🌺
Yine aldınız beni benden. Muhteşem tasvirler,akıcı cümleler ..Sevgi seli içerisinde muhteşem bir yürek.Dünyaya karşı bir duyarlılık ve bir manifesto.Sayfanıza her gelişimde ayrı bir tat ile karşılaşıyorum.Bazen çiçek oluyor,Bazen de sevimli bir böcek.Bu defa üzüm tadında.Okudukça devleşen muhteşem tasvirler eşliğinde muhteşem bir yazı ve muhkem bir hayat dersi..Yazmak kaleminize yaraşıyor.Güne güneş gibi ışımış yıldız yıldız toplanıp bir araya gelerek.Kutluyorum.Sevgi ve duyarlılıkla ses veren koca yüreği selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Ümmühan Yıldız
Bu tezi çürüten duruşunu sevdigimi söyleyeceğim.
Sevgi, kelimesini çok kullandığım için eleştirilere maruz kaldığım zamanlarda "bel ki ben hareketlerle değil duymaktan duyurmaktan hoşlanıyorum" diye cevap veririm. Bilirim ki herkes hissetmekten daha çok sözlü duymaktan mutlu oluyor.
Güven veren yüreğine selamlarımı sevgilerimi gönderiyorum.
Mutlu hafta sonu dilerim🩵🌸🦋🪷💙🌺
Ümmühan Yıldız
Oysa İlyas'a aşıktı Asya ,
Cemşit' i sevdi !
Aşk ömürde bir defa olur ,
Ama insan iyiyi güzeli hep severdi !
Asya aşıktı İlyas'a ama Cemşit'i sevdi !
Hayat hani o Asya'nın dönüp bakarsam gidemem dediği çizgi !
Sevdi ama Aşk başka ,dönüp baksa gidemezdi !
Çünkü Cemşit gibi severse bir adam !
Öyle sevilirse Asya gibi bir Kadın !
Dönüp bakmazdı ölse bile !
Dönüp bakmadı ve gitti !
O filmde sevgi aşkı yendi !
Sahi neydi sevgi ''sevgi emekti ''
Aşk mı !
Kaybedenler konuşulmaz
Aşk kaybetti ...."
Bizim oraların üzümleri suni gübreyle beslenmedi. Bu yüzden cılız haliyle saf kalan lezzetineden ödün vermezler...
Sevgilerimle selamlar
Ümmühan Yıldız
Yüreğimi insanoğlu kırıldıkça doğa tamir ediyor.
Sevgilerimi sunuyorum 🌸🦋💙
Ümmühan Yıldız
iyi hafta sonu dilerim.
Ümmühan Yıldız
Çok teşekkür ediyorum
Kardeşim, emeğine, yüreğine sağlık.
Yazını satır satır okudukça duygularına, samimiyetine, insanlığına canlı şahit olsam da duygularımla yanında olmak istedim... Gün gelir hayalini kurduğun planını gerçekleştirmek için uzaklara gidersin. Ben de kısmet olursa Yıldız ablanla birlikte İstanbul’dan memlekete emekliliğimi yaşayamaya gideceğim. Işte o zaman duygulu ve sulu gözle okurken ağlarsın. Hatıralarını anlatılırken birebir yaşararak öğrendim. Dünyada, hala üzüm tadında çarpan yüreklerin var olduğunu hissettirdin, hissettirmeye devam edeceksin. Yaşarken yaşamanın, ne olursa olsun sıkı sıkıya sevgiye sarılmanın, sevgiyle öpüp okşamanın dünyada en güzel şey olduğunu gösterdin.
Senin gibi üzüm tadında sevgi dolu yüreklerin çoğalması adına, sonsuz teşekkürler 🥰🥰🥰
Ümmühan Yıldız
Mithat Abim Günaydınlar,
Vefalı, fedakâr, yardımsever yüreğini seviyorum.
En gıcık olduğum zamanlarda bile vakur duruşunla yol gösterici abim oldun ben de senin kız kardeşin oldum. Ne kadar uzağa gidersem gideyim kapını çalacağıma emin olabilirsin.
Sevgilerimle selamlar💙
Ümmühan Yıldız
Siz hiç bir yere gitmeyin lütfen, burada kalıp iklimlerle birlikte sevgi dağıtın🙏
Öpülesi çiçek koktu yüreğinize teşekkür ederim,
sevgilerimle🦋
Olağanüstü.
Yorumsuz kaldığım ,donup kaldıgım bu güzel iç muhasebe yazınizin verdigi duygularla onlarca şiir çıkarabilirim. Beğnimin hesabını siz yapın. gönlünüze duygularınıza sağlık değerli üstadım . Saygımla
Ümmühan Yıldız
Değerli Alparslan BAYDAR Bey Günaydınlar.
Şiirlere ilham kaynağı oldugumu duymak
beni mutlu kıldığını söylemeliyim. Pozitif enerjinizin için de çok teşekkür ediyorum.
Sevgilerimle selamlar🐞
Ağaçların efendisi
Tekrar tebrik ederim şiirinizi degerli Ümmühan hnm. Demek boşuna donup kalmamışım yorumda.
Şiir güne gelerek beni teyidi edip doğruladı. Mutlu oldum adınıza. Ben de vaadimi itutup ilhaminizla biseyler karaladım acemice musuur varsa affola
Selam sevgi ve saygıyla degerli hocam
Bir bagbozumuydu mevsim. sen giderken bırakıp cignemistin sevgimizi. Üzüm yerine .
Ancak gizledigin fermentesiydi gözyaşlarının,
saklamaya çalıştığın aşktı aslinda.
Anlamadim şimdi uzak diyarlarda sensiz içerken,
Abydr
koca bir hayatı şarap tadında
Mutlu bir hafta sonu dilegi ile
Muhteşem bir kaleminiz var sevgili Ümmühan Hanım.
Güzel yüreğiniz dert görmesin.
İçten selam ve sevgimle
Ümmühan Yıldız
Gülüm ÇAMLISOY günaydınlar🪷
Benim içinde sen öylesin. Yazılarını kaçırmadan okuyorum. O engin mücadeleci yılmayan ruhuna selamlarımı gönderiyorum.
Sevgilerimle 🌸🩵💫🙏
Şiir dili ile yazıldığını düşünüyorum zira çalışma şiir gibi yürekten kutluyorum saygılar selamlar sunuyorum
Ümmühan Yıldız
Bazen arkadaşlarım " Ümmühan şiir gibi konuşuyorsun, nereden buluyorsunuz bu sözleri" derler.
Hiçbir ortamda beğenilme arzusunu ön plana çıkartıp kelimelerimi özenle seçerek konuşmadım. O an içimden geçen neyse onu dile getirdim.
Teşekkür ederim
Sevgilerimle saygılarımla selamlar.
Bu yazınız, doğanın güzellikleriyle insanların içsel dünyası arasında bir karşılaştırma yaparak duygusal bir atmosfer oluşturuyor. İnsan sürüsünün duygu yoksunluğu, doğanın çeşitliliği ve güzellikleri ile kıyaslanıyor. Metinde, doğanın özünden ayrılmamış ormanların, bilinçsizce kalabalıklardan haberdar olmadığı ve bu kalabalıkların gürültüsünü bilmediği vurgulanıyor.
Özellikle "Tadılmamış sevgiyi de yanıma alarak seherlerde adım adım ilerlerken" ifadesi, yazarın duygu dolu bir içsel yolculuğa çıkmasını ve bu yolculuk sırasında doğayla olan bağını öne çıkarıyor. "Geldin" ve "sonbahar" gibi sembolik ifadelerle, zamanın geçişine ve duygusal bir dönüşüme işaret ediliyor. Camın buğusundaki siluet ve içilen gözyaşları, içsel bir hüzün ve değişimle ilgili derin düşünceleri çağrıştırıyor.
Saygıdeğer üstadım, yazınızdaki her satırında yüreğinizin sesini duydum. Sözlerinizle bana dokundunuz, beni etkilediniz. Yazınızdaki anlam derinliği, hepsi çok başarılı. Sizin gibi değerli bir yazar ve şairi tanımaktan onur duydum.
nejat hoca tarafından 29.9.2023 15:18:02 zamanında düzenlenmiştir.
nejat hoca tarafından 29.9.2023 15:18:31 zamanında düzenlenmiştir.
Ümmühan Yıldız
Sn. Nejat Hoca hoş geldiniz.
Tüm canlılara hiçbir karşılık beklemeden nimetlerini sonuna kadar sunan tabiatta iç içe büyüdüm. Bu yüzdendir ruhum doğayla bütünleşmiş.
Babaannem anneme " bereketin bir eline dolsun diğerinden taşsın " kızım derdi. Annemde babaannemin nasihatini bizlere öğretti.
Yorumunuz benim için anlamlıydı. 🙏
Çok teşekkür ederim.
Saygılarımla sevgilerimle selamlar