- 239 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Dilek
Bütün samimiyetimle ifade ediyorum; gönlün gizeminde volkanlar var. Dağlar çarpışsa da gizem yanar! Gülün kokusu uzaklar da olsa da, ruh onu koklar en yakınında. Eğer hayata küsmemişse gül; neşeden çıldırır bülbül, karanlığı olmaz çırpar kanatlarını, dokunmaya kıyamaz izler her anını.
Mutluluğun sırrı güzelliğin derinliklerinde, ömrün uzaması insanın kendi elinde, kalbine ışık tutanı anlayınca; ışığı yönetene dua edersin. Duaların dolaşırken göklerin derinliklerinde; sen dünya hayatında rahat edersin. Rahat ederken hazırlanırsın; diğer dünyaya imanlı gidersin. İmanlı gidene ölüm yok Ki; buradan gitsen de her yerde gezersin. Sen sevgisin, sevdasın, cansın, Rabbimin yarattığı en güzel yarsın, insansın.
Huzurun derinliklerinde mirası bulunca; mutluluktan uçar, insan olunca. Onu olgunlaştıran potansiyel gizemdir. Hakkın izniyle o vesiledir. Dumanların gitmesi için ateş söndürülünce; iblis kaçıyor melek gelince. Ya Rabbi dualarımın devamını da kabul eyle! Titreyerek nefes alan; bu kulunu affeyle.
Karamsar gönülleri tamamen aydınlat; gönülleri umutla dolsun, mutlulukları her yerde daim olsun. Hepimizi koru lanetli kulundan, bizi ayırma ya Rabbi; gönül bağından. Gönlümüzün birliği bizi sana ulaştırsın. Senin rızanı kazanalım ki; cehennem yakmasın...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.