- 258 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Baba var baba var...Kısasa sarıl
Baba var baba var...Kısasa sarıl
“Anne-babaya öf bile deme”diyor Kur’an deme gizleme kur’anı.budama Kur’anı…Baba var baba var…Anne var anne var…Sabah namazına bizi kaldırmayan anneler var.Uykumuza kıyamadıkları söylerler onlar ama “namaz uykudan hayırlı…”
Kan ile anne ve baba olunmuyor…Takvadan başka ölçümüz yok…
Kan ırk yakınlık için yetmez…Karunla hz Musa aynı kandan geliyor…ölçümüz takva…esmayla özdeşleşmeye aşk yani…tevbe yeter şehadet yeter takva için…Özdeşleşmeye aşk yeter…o aşk yoksa asisin…nankörsün münkirsin…
İşte Kur’anda “ebulehebin eli kurusun yani gücünü yitirsin”bedduası var…işte Taif hz Peygamberimizin dayılarının yurdu ama taifte taşlandı…”
Akraba var akraba var…Adl sıfatı akrabalara da akrabalığı farklı farklı vermiş…İki insanı bağlayan ip kan değil takvadır yani dindir…Suriyeli arab olduğu için mi kıymetli bize…Ebu cehili taşladık suriyeliyi sevdik çünkü din bağı kuvvetli bir bağdır…Mü’min mü’mine karşı şefkatlidir…Suriyelinin de kötüsü var…takvadan başka ölçüye ödülü yok Allahın…
“Mü’minler kardeştir…”
İslam ilimdir…deneyle sabir ilimdir İslam.Kardeş ol değilse yok olursun…dedi Kur’an İslam…din…sebeb-sonuç öğretisi bize.Ayette de İslam yerine ilim kelimesi kullanıldı bak…çünkü islam ilimdir…hikmettir…marifettir…sebeb-sonuç öğretisidir…yaratılan aynadır Allahın ilmine …hikmetine esmasına…oku yaratılanı…aynada görülen esmadır…
“Onlar kendilerine ilim geldikten sonra sadece aralarındaki çekememezlik yüzünden ayrılığa düştüler…”
(Şura/14)çekememezlik beyinde eksikliğe sebebtir işte.Çekememezlik iştişareyi bozar…tecrübeyi örter…18.asırdan sonra Arablar korkaklık sebebbiyle Osmanlıdan ayrıldılar…Korkaklık da “beyini eksiltir engel koyar tecrübeden yararlanmaya da…” ve arab da Türk de haçlı karşısında hezimete uğradı…güya arab ırkı büyük bir imparatorluk olacaktı ve Türkler de rusyada ki türklerle birleşip Turan olacaktı…”
Hasetlik…faiz almak …kardeşliği yok eder…Sebeb-sonuç öğretisi bunu söyler …
“Sakın birbirinize hased etmeyin! Küsmeyin, birbirinizden nefret etmeyin! Birbirinize sırt çevirmeyin! Ey Allah’ın kulları! Kardeş olun!”(Buhari, Müslim)
Hasedlik eksik ve arızalı bozuk beynin ürünüdür…
“Dünya nimetinden hiçbir şey için başkasına hased etmedim. Çünkü o kimse eğer cennet ehlindense, cennete nazaran pek hakir olan dünya için ben ona nasıl hased edebilirim? Eğer cehennem ehlinden ise, ben dünya için ona nasıl hased edeyim? Oysa o ateşe doğru gidiyor.”denilmiş.
Baba var baba var…eksiği var ekmeli var…mü’min var mü’min var…hased mü’min var…eksiği var ekmeli var…ölçü kısastır…yani adalet…
Kısas ne mi.
“Şeytan azabta gerek”denilmiş…işte kısas bu…
Evet”Hak Ali”inançlılar haçlıdan sonra en büyük düşmanıdır ümmetin…Osmanlıdan kopanlar da onlar oldu…şerif Hüseyin Arabı Türkten kopardı .Arab Türksüz sömürülür .ve sömürüldü…Dolar denilen yeşil kağıtla güya satıldı…
Evet…Sözlükte “ardından gitmek, iz sürmek, yaptığı işte birinin yolunu takip etmek; kesmek, eşitlemek ve misilleme yapmak” mânalarında masdar olan kısâs isim olarak “mutlak eşitlik, bir şeyin iki tarafının birbirine denk olması; işlenen fiile ona denk bir fiille mukabele edilmesi” anlamlarına gelir. Hukukta kısas, kasten işlenen adam öldürme veya müessir fiil (yaralama) suçunun fâilinin işlediği fiil cinsinden ve ona denk bir ceza ile cezalandırılmasını, fıkıhtaki teknik kullanımıyla kasten öldürdüğü kişiye karşılık fâilin öldürülmesini, kasten işlediği müessir fiil sonucu mağdurda bedenî-fizikî zarar meydana getiren kimsenin benzeri şekilde cezalandırılmasını ifade eder.
“şeytan diye taşı taşlıyoruz o taşın suçu ne” eksikliğimizi taşlamalıyız…günahlarımızı…tembelliklerimizi…namazı uykudan üstün görmeyişimizi…eksik eylemlerimizi hallerimizi düşüncelerimizi duygularımızı…değilse hac eksik kalır…tevbe eksik kalır…temizlenme arınma eksik kalır…eksik beyinler eksik vicdanlar eksik tecrübeliler eksik ilimliler şeytan hükmündedir…Bedir hendek uhut…tebük yoksa hayatında…önderin hz muhammet değil.Peygamber vefat etti MEDİNE 60 yıl sonra viran oldu.İzleri silindi peygamberin…medenilikten eser kalmadı…yani Medine var medine var…farklı medineler var…Kabe var Kabe var…farklı kabeler var…Kabe okuldur…Taş gibi susmuş işte…
18.yüz yılın başında haçlıları tokatladık ama 200 yıldır tokatlanıyoruz.yani budist dünya ile birlik ol diyor mantık.veya Hz İbrahim sinek üretseydi o sinekle Nemrudu mağlup ederdi…teknoloji ilmine sarıl…diyor mantık…
Haç-Hilal savaşı 1000 yıl sürdü ve haçlılar galip geldi çünkü ÇİN Japonya gibi budist ülkelerle birleşmedik….Armegeddonda birleşeceğiz.veya Mehdinin askerleri teknolojide çok ileriye erişecektir…
İsrail bayrağını karga indirdi.Nemrudu sinek helak etti…yani teknoloji ilmi ile karga üretelim…sinek üretelim…güçlü sanma Nemrudu…ve İsraili…
Baba var baba var…
Arab var arab var…
Mü’min var mü’min var…
Evet adalet derki…her farklı sebeb farklı sonuca sebebtir…her baba ekmel baba değil…her arab da ekmel din kardeşin değil…KISAS olsun ölçün.ayet eksik kalır ölçü koymaya…ölçün kısas olmalıdır…
Evet…vatandaş var vatandaş var…kimisi şeytan gibi ha…yani kısastan ayrılma….ADALETLİ ol…Yunandan zararlı vatandaş var…”ebu lehebin hakkı bedduadır ha…Ebu cehil Bedirde öldürülmelidir ha…Kimin izindesin sen…Ayet hadis yetmez…Kısası ölçü seç…insanlarla ilişkide…şeytan olanın hakkı taşlanmaktır ha…Baban da olsa…şehadetli de olsa tevbe etmedikçe…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.