- 270 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Akletmek farkediştir 92
Yunus efendi:duygu ve hayaller ne alemde orada her insanın sahip olduğu dünyada mıdır?
Mehmet efendi:bir atlı közleriyle konuşur,sözleriyle değil,umut öyle bir tomurcuktur ki her istediğini ayaklar altına serer.
Akif efendi:Bir film dünyası gibi değil,heryere her gönül gitmiyor
Sanşlı bir şarap içsen ortamının huzuru kaçar diye düşünüyorsun...
Mehmet efendi:ne şarabı yâ hû alevler suallere göre gökkuşaklarına bağlanır burada,
Yunus efendi:sahi keyf için şarap veriyormuş diye duymuştum cahil kafama isabet,ne dediğimi de bilmiyorum..
Mehmet efendi:sözünü durdur konuş,burdan ne konuştuğun belli olmuyor,anlayacağın dilden konuşuyorum seninle,
Yunus efendi:seni seviyorum ama gönlüm senle konuşuyor,anlayacağım dil sevgi öyle üc kelimeyle de yetmiyor,aşk desen karşılıklı olur amma senin ki biraz bezirgâhtan olmuş
Mehmet efendi:sûkuta boğuldum bir an,konuşmak geçmedi içimden,ne yazık ki kalp kırmak burada narayı yutmaktır.
Yunus efendi:hayır ,burda öyle bir geçer zaman var ki kalbimizden öte şuurumuzla kalakalan bir sürü söz geçer..
Akif efendi: masmavi gelinlik hayal ediyorum sen de olan ben de olmayan kaç kuruşluk dünyadır elma diyorum karpuz çıkıyor istediğini hemen çalamıyor gönül..
Mehmet efendi:nazlı nazlı otur yanıma,saz çalıp da kaldırmıyor musun toprak altındakileri,suya sızmadır,şuura kazma gibi gelir
Vurduğun da ses gelir mi sandın
Yunus efendi:gülerek sana tedavi edilir mi sandın,bir kalem kırılmış da eline kalem almışken mi?
Mehmet efendi:gözlerim çok büyümüş,kış uykusudur mübarek,uyan diye seni seviyorum..
Akif efendi:kalktın mı sevdandan elma deyince sobeleniyorum yâ hu...
Yunus efendi:elma deyince elmadır burada,gözüme sık deyince de limon gelir akla cancağızlarım...
Mehmet efendi:kusura kalma taş attığım Akif efendiydi,sere serpe oturmuş,şarap keyfi yapıyor..
Bir sır olsun akletmek heryerinde birdir ahiretin...
Gezgin imgeler...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.