- 172 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Peygamber Efendimizin (a.s.m.) Doğduğu Gece Kâinatta Meydana Gelen Bazı Harikalıklar 2
Kâbe’deki Putların Devrilişi
Peygamber Efendimiz Aleyhisselâtü Vesselâm doğduğu gece, Kâbe’ye puta tapanlar tarafından yerleştirilmiş olan putlar, yere düşüp parçalandılar.
Bu hadise ile son peygamber, Allah dışında hiçbir varlığa tapılamayacağını ve putperestliği kaldıracağını ilan ediyordu. Ve gerçektende putperestliği kaldırmıştır.
Kutsallaştırılan Gölün Bir Gecede Yok Olması
Bir takım insanlar Taberiye gölünü kutsallaştırmışlardı. Oysa insanların tapma derecesinde bir göle böyle bir kutsallık yüklemeleri doğru değildi. Bu yanlış bir uygulama olduğundan bunun uyarısı olarak o gece göl kuruyup, yok edilmişti.
Nurun Etrafı Aydınlatması
Peygamber Efendimizin doğduğunu müjdelemek için her tarafı bir nur kapladı. Bütün karanlıkları nuru ile aydınlattı.
Doğduğu gece ortaya çıkan ve karanlıkları aydınlatan bu nur gibi Hazreti Muhammed Aleyhisselâtü Vesselâmda insanları bulundukları cahilliye karanlığından çıkarıp, İslamiyet nuru ile aydınlatacak ve onları sımsıcak saracaktır.
Semave Vadisinin Taşan Seller Altında Kalması
Küfe ve Şam arasında bulunan Semave vadisinde yaşayan insanlar o gece korkunç bir sel felaketine uğradılar. Seller bütün vadiyi sarmış evleri su içinde kalmış, tepelere çıkarak canlarını zor kurtarmışlardı.
Bu bölgenin halkı da Semave vadisini kutsallaştırmışlardı. Bunun yanlışlığı böyle bir hadise ile kendilerine ve gelecek nesillere bildirilmiş oldu.
Gökten Yıldızların Dökülmesi
Peygamberimiz Aleyhisselâtü Vesselâmın doğduğu gece yıldızlar adeta yağmur gibi gökten döküldüler.
Bu hadise ile artık cinlerin ve şeytanların “Levh-i Mahfûz” olarak adlandırılan, bizce gizli olan her şeyin yazılı kader levhasından bilgilerin melekler tarafından konuşulurken gökyüzünün katlarında onlardan kulak hırsızlığı yapan cinler ve şeytanların bu bilgileri alıp, yeryüzündeki kâhin adı verilen kişilere bildirmelerine son verildi.
Dolayısı ile Peygamber Efendimizin doğumuyla, kâhinlerin cin ve şeytanları kullanarak gelecekle ilgili bilgileri vermesine son verilmiş oldu. Gece gökyüzüne set çekildi ve bilgi hırsızlamak isteyenlere müsaade verilmedi.
Bunun sebebi ise, Kâinatın Efendisi dünyayı şenlendirdiği için kâhinlerin yalanla karışık bilgileriyle son peygamberin doğru vahiy haberleri birbirine karışmamalıydı.
Ahmet TULGANER
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.