- 317 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Absürt Bir Hikaye//Leyla ile Mecnun
Elma ağacının gölgesinde kaybolan iki yitik ruh.
Onlar, denizin ortasında kaybolan iki yıldız gibiydiler.
Leyla, Mecnun’un kalbinde kaybolmuş bir gizemdi.
Mecnun, Leyla’nın bakışlarında kaybolan bir rüyaydı.
Onların aşkı, çöllerin ortasında kaybolmuş bir izdüşümdü.
Absürt Hikaye….
Bir zamanlar, Leyla ile Mecnun’un destanı, kara mizahın ve tuhaflığın dansıyla başladı. Mecnun, şehrin karmaşık sokaklarında kaybolmuş kedileri, ruhunun kıyısında yolculuk yapan yitik parçalar gibi toplamaya karar verdi. Günler ilerledikçe, bu absürt görev onun yaşamının en derin köşelerinde gizli bir ritüele dönüştü. Kediler, onun ruhunun labyrinthe dökülen tüyleri, karmaşık kuyruklarıydı.
Leyla, bu garipliği anlayamadı, bir başka dünyaya kaybolmuş bir adamı sevgilisi olarak görmek istemedi ve sessizce terk etmeye karar verdi. Ancak Mecnun, Leyla’nın yokluğunu kabullenmeye yanaşmadı. Onu geri kazanmak için her olasılığı denedi, ama Leyla, ona geri dönmeyeceğini inatla belirtti.
Bir gün, Mecnun, şaşırtıcı bir keşif yaparak devasa bir somun ekmeği buldu. "Belki de bu somun ekmeği, kaybettiğim Leyla’yı geri getirebilir," dedi kendi kendine. Bu umutla, evinin önünde somun ekmeğiyle beklemeye başladı. Ancak açlıktan titreyen elleri, onu yere düşürdü ve somun ekmeğini yedi. İşte o an, somun ekmeği, Leyla’nın hatırasının önüne geçti ve Mecnun, içindeki bu absürt aşkı hissetti.
Mecnun, somun ekmeğiyle evine döndü, kuyrukların ve tüylerin arasında kaybolmuş bir ruh olarak, ancak artık bu durumun onu rahatsız etmediğini keşfetti. Somun ekmeğiyle olan aşkı, onun için gerçek aşkın bir metaforu haline gelmişti. Artık evi, tüylerin ve kuyrukların büyülü dünyasına dönüşmüştü, ama Mecnun için sorun değildi. O, somun ekmeğiyle mutlu bir şekilde yaşamaya devam etti.
Ve işte böylece, Leyla ile Mecnun’un hikayesi absürd bir şekilde somun ekmeğiyle son buldu. Belki de gerçek aşk, bazen somun ekmeği gibidir; beklenmedik bir anda gelir ve sizi, beklenmedik bir şekilde etkiler, kalbinizi başka bir şeyden daha fazla doldurur.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.