- 230 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
FENOMENLERİN ORTAK ÇİLESİ: "GÜLÜMSEYİN, ÇEKİYORUM!"
FENOMENLERİN ORTAK ÇİLESİ: “GÜLÜMSEYİN, ÇEKİYORUM!”
dogaylaicice: Dün storyimde paylaştığım fotoğrafı gördünüz mü kızlar?
selvinin.gozunden: Hangisi ayol, o kadar çok ki!
el_emegi_göz_nuru: Ben gördüm, hikayende paylaştığın fotoğrafların hepsi de çok güzeldi. Senin fotoğrafına da bayıldım. Yeni makine almışsın, karpuz kollu gömleğinle şapkan çok yakışmış.
kahvebahane: A, evet, ben en çok saatini beğendim. Güle güle kullan şekerim.
dogaylaicice: Hiçbirini de ben almadım, sponsorların hediyesi şekerim. Yoksa karpuz kollu gömleğin üstüne o şapkayı takar mıydım, o şapkayla saati kullanır mıydım?
kahvebahane: Sponsorların hediyesiyle takılır şekerim, niye takılmasın?
el_emegi_göz_nuru: Ay, demeyeyim diyorum da bedava mezar olsa gireceksiniz!
Aslında bedava mezarı kimse istemez ya hafif bir şaşkınlıktan sonra hepsi de gülmeye başlarlar. Gülmelerin yerini kahkahalar alırken Münevver Teyze görünür kapıdan.
- Maşallah hanımlar, kahkahanızı duydum da geldim. Ben Emel’in yan komşusuyum. Dün “misafirlerim gelecek Münevver Teyze, sen de buyur, gel” demişti Emel, gençlerin içinde ben ne yapayım dediysem de şen kahkahalarınıza dayanamadım. Ben de geldim.
Hepsi bir ağızdan “hoş geldiniz” derler, bir yandan da Münevver Teyzenin elini öperler.
el_emegi_göz_nuru: Ay, Münevver Teyze, terlik çantanız harika. Fotoğrafını çekebilir miyim?
- Çek bakalım.
selvinin.gozunden: Ayol Münevver Teyzeyi de çeksene.
el_emegi_göz_nuru: Ha, tamam, selfie çekelim Münevver Teyzeyle.
selvinin.gozunden: Selfie deyince… Geçenlerde anneme selfie çekelim dedim, “Selvi, modernleşeceğim diye adını Selfi mi yaptın?” dedi. O gün bugündür özçekim diyorum.
mavisin_tatlis_sunumu: Öz çekim mi, üvey çekim de var mı?
Hepsini alır bir gülme.
selvinin.gozunden: Yok şekerim, öyle değilmiş. Kendi kendimizin fotoğrafını çekmekmiş.
kahvebahane: Özümü çekiyorum yani, doğru valla, herkes özünü çekiyor.
Münevver Teyzenin yanına iyice yaklaşan el_emegi_göz_nuru “Münevver Teyze, gülümseyin, çekiyorum.” derken Emel çayın dinlendiğini, artık masaya geçmek istediğini söyler. Masanın üstündeki bakır sunumluğu alırken mavisin_tatlis_sunumu “dur” der, “bayılırım bakıra, fotoğrafını çekeyim.”
- Çek de içi boş, içli köfte olsaydı daha şık dururdu.
- Tamam şekerim, bir de içinde içli köfteyle çekerim.
mavisin_tatlis_sunumu fotoğrafları çekince içli köfteleri özenle yerleştireceği bakır sahanı mutfağa götürür. Emel masa örtüsünü alacakken el_emegi_göz_nuru “Emelciğim, dur, alma da ben de dantelin modelini sayfamda paylaşayım.”
“Tamam” der Emel. Masa boyunca çeker, tek motifi çeker, hemen sayfasında paylaşır el_emegi_göz_nuru.
Emel masayı hazırlarken suplaların fotoğraflarını çekerler önce; sonra tabakların, çatal bıçakların ve şüphesiz pastaların.
“Belgesel çeker gibi kırda bayırda dolaşırken yanlışlıkla kuyumcu dükkanına mı düştü yolum? Her şey altından.” der dogaylaicice.
selvinin.gozunden: Altın değil şekerim, gold bunlar, gold!
mavisin_tatlis_sunumu: Ay, tam bileziklerime uydu. Çek bir kare de paylaşayım sayfamda.
mavisin_tatlis_sunumu: Koca masada bir başına olur mu ayol, biz de geliyoruz.
selvinin.gozunden: Münevver teyze, sen de gel. Hazır mısınız? Gülümseyin, çekiyorum.
Aniden sesler gelir: “Çiz!”
Münevver Teyze: Çiz mi?
selvinin.gozunden: Gülümserken çiz diyoruz Münevver Teyze, çiz derken gülümsemiş oluyoruz.
Münevver Teyze: Kızım, siz fotoğrafçı mısınız?
mavisin_tatlis_sunumu: Yok teyze, fenameniz biz.
selvinin.gozunden: Fenomen fenomen.
Münevver Teyze: O ne ki?
kahvebahane: Ünlüyüz yani.
mavisin_tatlis_sunumu: Bizim hep sosyal medya hesabımız var. Sayfamızı milyonlarca kişi takip ediyor. Biz de böyle fenamen arkadaşlarımızla toplanıp toplanıp, her şeyin fotoğrafını çekiyoruz, sayfamızda paylaşıyoruz.
Münevver Teyze “Allah Allah, biz arkadaşlarımızla oturup dertleşirdik. “der içinden. Geldim geleli birbirlerine nasıl olduklarını bile sormadılar diye düşünürken yine bir ses duyar: “Gülümseyin, çekiyorum!”
“Çekin kızım, çekin. Ben de sizi çekiyorum.” diye geçirir içinden ve gülümser.
Hamiyet Su Kopartan ✍️
19.09.2023
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.