- 206 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Allaha sığınmak ne mi...
Allaha sığınmak ne mi...
Allahın zatı gizlidir...yer ve zamandan münezzehtir...yerlerin ve göklerin nurudur...Zatı gizli olduğuna göre Allaha sığınmak esmasına sığınmaktır...Nemrut da hz İbrahim de Allaha sığındı...zıtlar arasında fark şudur...evet...Gece de gündüz de yani zıtlar Allaha kul farkları birinin kulluğu eksik diğerinki ekmel.Adl sıfatı fark oluşturucudur...çünkü.Şeytan da Allahın ona tanıdığı izinle şeytanlık yapıyor...Allah ekmel olduğu için eksiği sevmez Nemrudu hz İbrahime musallat etti çünkü hz İbrahim eksikti ilimde...ve sinek üretmek için biyolojik silah için ilme sarılmalıydı ilme sığınmalıydı...
Esmaya sarılmaktır Allaha sığınmak...Allaha yakınlık yani takva...sadece namaz yetmez takva için...şehit de olmalısın...
Evet...Bir adaletsizliği kaldırmak için öldürürsem Kur’ana göre gaziyim.Esmadır ölçü.Bir cahilliği yok etmek için öldürsem de...eğer ölürsem şehidim.Esmayı ölçü bil...
Evet...Hz İbrahim hakkın değil Nemrudu yenmen ...ölçü benim dedi Kur’anda Allah ve sinekle Nemrudu yendi...Sinek üret.Biyoloji ilmine sarıl...
Esmayı ölçü bil..."Hizmet politikası"karşılık bulamıyorsa demokrasi biter ...adl ve Vefa sıfatı çiğnenirse demokrasi yerini mermiye bırakır...Vefa sanma İstanbulda bir semtin adı...Vefasızlık hainlik bir dereceye kadar çekilir...sonra ne mi olur...silaha kalır iş...Kahhardır vefasız dünyada da ahirette de ceza bulur çünkü...Esmaya sığınmayanlar helak olur...gel vefalı ol...gel"hizmet politikası "karşılık bulsun...ahde vefa hizmete vefa...yaşasın... vefa yaşasın...her eleştiri sabırla dinlenilmez...Vefa yaşasın ...de.
Allaha sığınmazsan helak olursun...esmaya sığınmazsan helak olursun...Hz İbrahim bile olsan Nemruda mağlup olursun...esmaya sarıl...sığın esmaya...Allaha sığınmak esmasına sığınmktır...yani