- 285 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAHUDİ VE DÜNYA-1
İntikam ve nefret hisleri, tarih boyunca Yahudileri yönlendiren en büyük etken olmuştur. Hz. Musa’nın ölümünden hemen sonra değiştirilmeye başlanan Tevrat, Yahudilerin kin ve nefretlerine göre şekillenmiş bir kitap haline gelmiştir. Yahudiler, bu muharref Tevrata büyük bir sadakatle bağlanmışlardır. Bu din üstün ırk inancından cinsel sapıklığa kadar tüm, yahudiler emellerini tatmin etmiştir.
İsrail devleti, bu dini hükümlerin tamamıyla yaşandığı bir devlettir. Vaat edilmiş toprakların bir bölümü üzerine kurulmuş olan bu devlet, ileride kurulması hedeflenen dünya devletinin küçük bir modelidir. Tarih boyunca Yahudiler yerleştikleri topraklara sapık ideolojilerinin temellerini atmışlardır. Diğer milletlere karşı olan düşmanlıklarını, Tevrat’ın gösterdiği yöntemlerle büyük bir itina ile yerine getirmişlerdir.
Dünyaya tamamıyla hakim olup; bütün milletlerin kulluk edeceğini savunan Yahudiler, Tevrat’ı da rehber olarak örgütlenmeyi kurup yayılmacılığı daha aktif hale getirmişler.
1717 yılında Masonluk teşkilatını kurarak hedeflerine ulaşmayı kolaylaştırdılar. 1897 yılında ilk Mason kongresini yapan THEODOR HERZL, ilk 50 yıllık planı ortaya koymuş ve bu plan tamamıyla yerine getirilmiştir.
Hedefleri: Yahudiler, Tevrattan yıllar önce kendilerinin diğer bütün ırklardan üstün olduklarını savunmaktaydılar. Tevrattan önce yahudi geleneklerinin ve ideolojisinin temel kitabı KABBALA’yı Tevrat inince buna ekleyerek, maharret Tevratı meydana getirmişlerdir.
Akabinde kendi aralarında hahamları ve kendilerini yüceltirken, diğer insanları da yok edilmesi gereken kır hayvanlarına benzetmektedirler. Buna göre (siyonizm) meselesi ortaya çıkmaktadır. Siyonizm, Yahudilerin bağnaz inançları ve aşırı ırkçı ihtirasları uğrunda yaptıkları sömürü ve zulüm politikasının adıdır. (alıntı)
SARAY’A HİZMET SİYASİ BAĞIMSIZ GAZETE 15 NİSAN 1995 YIL: 23 SAYI: 1340 DERLEYEN: NAZMİ METİN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.