- 199 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Alimin sahtesi olmaz...amacı bozuk olan olur...çünkü ölçü belli...
Alimin sahtesi olmaz...amacı bozuk olan olur...çünkü ölçü belli...
Gündüzün gecenin zıttı var...zıttı olanın sahtesi olmaz...Alimin zıttı var cahil...cahil alim görünümlü olur mu olur...hile mümkün...
Terazinin bozuğu olur eksik tartanı olur...sahtesi olmaz...İslamın ölçüsü Allahtır...Faizin sahtesi olmaz...domuz etine inek eti etiketi koymak mümkün ama etiket ve hile sahteleştirmez bir şeyi...Adam ev-kredisine faiz diyor...etiketle olmaz ki...araba kredisine de...Faiz artış varsa vardır...ev kredisiyle ev aldı adam diyelim 2 milyona ev fiatı oldu borcu ödeyene kadar 3 milyon...yani faiz yok artış yok ödemende...bu devletin hediyesi sana...ev araba alana devlet hediye veriyor kılıfına uydurmak için adına faiz diyor...
Haramın helalin sahtesi olmaz...ölçü Allah Allahla özdeşleşmek için yaptığın her şey helaldir...ibadettir...Rızık yetiştirmek de ibadettir...ziraat okumak da müslümanlar güçlü olsun diye yaptığın her şey ibadettir...
İslamın sahtesi olmaz...ölçü Allah...Allahla özdeşleşmek İslam...
Kur’anın sahtesi olmaz...hile kur’anı etkiler mi etkiler...ama Kur’anın ölçüsü Allah...evren kitabının da ...sağlamasını yap.
Yanlış terene binen yanlış yere gider...şeyhin imamın sahtesi olmaz...ölçü Allah...kibirliyi imam etme...hiçim diyen Allahla özdeştir çünkü kibir tek Allahın hakkı...köle hiçim der...özdeşleşen hiçim der...hiçim demeyen özdeşleşmez ki..."Ben" der...
Cennetin sahtesi olmaz...cehennemin de...
Müslümanın da sahtesi olmaz...münafıklığı gizlemek mümkün ama...
Sahtesi olmaz her şeyin...kerribar tesbihin de yok ama taklidi var...müslümanın da alimin de taklitçisi var...hırka ile sakal ile sarık ile taklit mümkün...rolcü mümkün...hile her şeyi etkiler...
Ölçü belli metre uzunluk ölçüsü...memleketçi belli hileci de belli...memleketi savaşa sokar memleket düşmanı...yola köprüye sihaya karşı çıkar...hileci belli...münafık belli...ama dini beş şarta indirgersen münafığı zor anlarsın...
Evet...ölçün varsa sahte yok ama ölçün yoksa var...İslamı beş şarta indirgersen münafığı anlaman zorlaşır...ölçün yanlış çünkü...
Alimin sahtesi olmaz...yalancının mumu yatsıya kadar...Batıcı siyasiler de belli...yerli siyasiler de...adamlar sahte belgelerle ceblerini doldurdular.Batıcı siyasiler...ve memlekette taş üstüne taş koymadılar...batılılar alkışlasalar da memlekete yararları olmadı batıcı siyasilerin...sahte belge olur ama müslümanın sahesi olmaz...alimin sahtesi olmaz ölçün varsa sahte belge de hileci insan da anlaşılır...