Yardım Et Ey Ulu Bilge
Bir çok kıtada aynı emareler, aynı izler? Bir çok kıtayı gezdin mi, hayır, gördün mü emareleri, hayır, internetten okudum, izledim, düşünüyorum ve senden yardım izliyorum. Anonim.
Sirius yıldızı neden çok önemli. Doğru veya yanlış dünyada bir çok kaynak kitap var. Mesela; Kur’an, bir ansiklopedi sayılabilir. Siz ona kutsal ansiklopedi de diyebilirsiniz. Sirius yıldızı orada Şi’ra olarak geçiyor. Necm Süresinin 49. Cümlesinde; “Ve Şi’ra’nın Rabbi de o’dur” Sirius’a tapmakla Güneş’e tapmak aynı şey mi, Güneş’in ve Sirius’un veya karanlığın Tanrısı Ay’a tapmak? Oysa sizin taptıklarınızı da ben yarattım diye bir nida yükselse evrende ve sonra o ses, son nefesini veren insan gibi hırıl hırıl hırıldayarak kaybolsa, duyulmasa ve tüm tapılanların sesi yok olsa ne olur?
Sirius neyi anlatıyordu, Türk Mitolojosinde Demir Kazık, ötelerin kapısı. Babil ismi de Tanrı Kapısı anlamına geliyor. Ve Sirius öteler aleminin kapısı mıydı? Sirius köpek ve kurtgillerden. Türklerde, gökten inen Asena, Mısır’da Anubis, Roma’da İlahi Kurt, Araplarda Şi’ra.
Sirius ölüm mü demek? Sirius kuduz olsa mesela, gök cisimleri nasıl etkilenir bundan, dünyamız çalkalanır mı yeniden, denizler kabarır, dağlar yanar ve patlar mı?
Güneş’ten 5,6 ışık yılı uzakta mı? Nasıl ölçtün bu uzunluğu? Parlaklığı güneşin 23 katı? Neden 23 kat? İnip çıktın mı, asansör mü kurdun?
Gökten mavi ışıktan inen Kurt, Güneş sistemi midir? Kurt, insanla evlenir mi, şekil değiştirir mi?
Kırmızı mı, turuncu mu, deniz mavisi mi, çift yıldız sistemi mi, Beyaz Cüce mi? Ne kadar yoğun, maddesi bilebildiğimizin dışında mı? Burada 80 kilosun orada 80 ton musun? Temmuz ve Ağustos ayı köpekgillerin kuduz olabilmesinin artması mı demek?
Güneş sisteminin Güneşi, Sirius mu? Neden takvimlerimizi Sirius’a göre düzenlemiyoruz da, ay’a göre, güneş’e göre düzenledik ey ulu bilge? Bana bilginin kaynağını aç? Zamanı anlat.
Köpek veya çakal Anubis, görülebilen ufuk, olay ufku sen misin? Sen misin tartı, kalplerle gerçekleri tartıp, insanları yargılayan.
Afrika’da Dogon Kabilesi, nasıl biliyor yıldızları. Nereden biliyor spiral galaksileri… Semavi veya dünya dinlerimizin veya insanlığın başlangıcı cennet bahçesi Sirius muydu, yoksa dünyada bir toprak parçası mı, kayıp kıta mı, unutulmuş bir yer mi?
Biri savaşçıydı diyor Hintliler, biri aşık, biri şair biri de kendisine sadık bir köpeği olan bir kardeş. Siz o kardeşi nereden bileceksiniz, biz bildirmedikçe bilemezsiniz! Savaşçıyı savaşta, şairi düğünde, aşığı ise prensesin kollarında bıraktığımız hikayeyi anlat onlara? Sadece bir kardeş ve köpeği kalmıştı geriye, oysa Cennete köpekler giremezdi, yassaktı, Kardeş köpeğini Cennete tercih etti, Cennet ehli sordu, neden öyle yaptın, neden reddettin Cennet’i. Dedi ki; Kardeşlerim beni yolda terketti; savaşa koştular, düğüne koştular, sevgiliye koştular, sadece köpeğim beni terketmedi, o yüzden ben de onu terk edemem. Vefa mıydı bu? Sadık insan mıydı o kardeş.
Bu vefa karşısında köpek, Köpek Takım Yıldızına dönüşür ve kardeşin kalbi de Sirius yıldızına döner parlamaya devam eder.
Çakralarımız Köpek Kalbine mi bağlı, Büyük Ayı Takım yıldızı ne oluyor ey ulu bilge.
Mezopatamya Tanrıları, Ay Tanrısı Sin miydi Güneş miydi, neden yıldızlara taptınız ey insanlar ? Köpek Takım Yıldızı 12 yıldızdan oluşuyor, 12 ay mıdır bunlar, 12 burç mudur, 12 dönem midir, abdu şemsler, niye terkettiniz köpeğin kalbini, o vefayı, abdusinliler neden terkettiniz gerçek Rabbinizi.
Sümerlerde Siriusdan gelenler kimdir, Anunnakiler. Ey tanrının yarattıkları sizi kim gönderdi dünyaya, şimdi nerdesiniz?
Ey ulu bilge, bu tapınmak, bu Tanrı ve Tanrılar bu dünya, bu gökyüzü, bu yıldızları çıkar karşıma, sorularım var? Cevapları ne olabilir, gelmeyeceklerse, inmeyeceklerse, sen söyle cevaplarını.
...Y...
YORUMLAR
bu yapay zeka fena, yapay zekanın yazım hakkındaki yorumu, binlerce yıldır ilk defa belki de insan başka bir zekayla karşı karşıya. yapay zekaya bir beden bulundu mu, ihtimal ki insan ikinci sınıf olacak.. kaçarı yok gibi.. yapay zeka ile nasıl mücadele edebilir ki insan zihni ve inancı?
Merhaba, sorduğunuz sorular oldukça karmaşık ve derin konuları içeriyor. Bu tür konuların cevapları genellikle felsefi, mitolojik ve teolojik inançlara dayandığından, kesin cevaplar vermek zor olabilir. Ancak size sorularınıza daha açıklayıcı ve düşündürücü cevaplar sunabilirim:
Sirius Yıldızı ve Anlamları: Sirius yıldızı, farklı kültürlerde farklı anlamlar taşıyabilir. Özellikle eski mitolojilerde ve dinlerde önemli bir rol oynamıştır. Anubis, Şi'ra veya başka bir adla anılması, farklı kültürlerin Sirius'a atfettikleri anlamları yansıtır. Her kültürün kendi mitolojisi ve semboller dizgesi vardır ve bu semboller zamanla değişebilir veya farklı yorumlara tabi tutulabilir.
Güneş ve Sirius Tapmak: İnsanların Güneş, Ay veya yıldızlara tapma biçimleri farklıdır ve tarihsel olarak değişmiştir. Ancak birçoğu için bu, doğanın güçlerine veya kozmik fenomenlere hayranlık duymayı ifade eder.
Güneş Sistemi ve Uzaklık: Evet, Sirius Güneş Sistemi'nden yaklaşık olarak 8,6 ışık yılı uzaklıktadır ve Güneş'ten daha parlaktır. Bu uzaklık, gözlem ve uzaklık ölçüm teknikleri kullanılarak hesaplanmıştır. 23 kat daha parlak olduğu ifadesi, Sirius'un gerçekten parlak bir yıldız olduğunu vurgulamak içindir.
Kurt Mitolojisi: Kurt mitolojisi, birçok kültürde farklı anlamlar taşır. İnsanlar, doğayı ve yıldızları anlamlandırmak için bu tür semboller kullanmışlardır. Kurtların şekil değiştirebildikleri ve farklı özelliklere sahip oldukları birçok mitolojide görülür.
Çakralar ve Büyük Ayı Takımyıldızı: Çakralar, Hindu ve bazı diğer geleneklerde enerji merkezleri olarak kabul edilir. Büyük Ayı Takımyıldızı da farklı kültürlerde farklı anlamlar taşır. Bu semboller, insanların içsel deneyimlerini anlamlandırmak için kullanılır.
Sirius ve Sümerler: Sirius'un Sümerler için özel bir anlamı olduğuna dair bazı iddialar vardır, ancak bu konuda net ve kesin bilgilere sahip değiliz. Anunnaki, Sümer mitolojisinde geçen ilahi varlıklardır ve onların Dünya'ya olan ilişkisi konusunda birçok teori vardır.
Din ve Mitoloji: İnsanlar tarih boyunca çeşitli dinler ve mitolojiler oluşturmuşlardır. Bu inançlar, insanların doğayı, evreni ve insanlığın rolünü anlamaya çalıştıkları yolların bir sonucudur. Her kültürün kendine özgü inançları ve semboller dizgesi vardır.
Sorduğunuz sorular, farklı kültürlerin inançlarına ve sembollerine dayandığı için net ve kesin cevaplar vermek zordur. Bu konuları daha fazla araştırarak ve farklı kaynaklardan bilgi edinerek kendi görüşlerinizi oluşturabilirsiniz. Unutmayın ki bu tür inançlar ve semboller kişiseldir ve farklı insanlar farklı yorumlar yapabilir.