- 404 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
SEVGİ
Sevgi hayatımızda hoş bir anlam katarak var olur. Duyguların en renkli,en özel,en umutlu ve en yücesidir. Sevgi olmadan hayat nasıl olurdu düşününün? Anlamsız,yavan ve huzursuz bir yaşam yaşamamıza neden olurdu bence. Bir insana,bir çiçeğe, bir yemeğe ve bir renge sevgimiz gibi bir çok sevdiğimiz şeyler sayabiliriz.
Yaradan sevgisi,aile sevgisi insana güven hissi verir. Bir yemeğe duyulan sevgi haz almamızı sağlar ki renge olan sevgi de huzura götürür insanı.Sevdiğimiz bir müzik bizi nerelere götürür düşünün bazen hüzün ama en çok huzur verir. Sevgi çeşitine o kadar çok örnek verebiliriz ki insanın en temel hissi sevgiye olan ihtiyacıdır bence.
Doğuştan bu hisse muhtaç doğar;büyüdükçe sevgi vermeyi öğreniriz. İnsanı "insan" yapan duygudur çünkü bu his doğuştan olduğuna göre en temel duygumuzdur.. Düşünün merhametten,vicdana, iyi niyetten,erdemli olmaya tüm güzellikleri sevgi çıkarmaz mı? Bir çocuğa,bir yaşlıya,bir hayvana hatta doğaya iyi yaklaşmak iyi insan olmanın göstergesiyse sevgi bu iyiliklerin altında yatan en büyük etkendir.
Sevgi yaşamın bir etkenidir. Hayatın içinde insanın mutluluğunun en önemli etmenidir.
ÇİĞDEM KARAİSMAİLOĞLU
YORUMLAR
Yazıyı astığında okumuştum ve şimdi yeniden okumak adına geldim elbet yorumlamak ayrı güzel.
Sevgi dolu yüreğin dert görmesin sevgili arkadaşım.
Sevgimlesin canım
Çiğdem Karaismailoğlu
Sevgimle canım Gülüm🤗