- 270 Okunma
- 1 Yorum
- 3 Beğeni
KIRGINLIK
Saygıdeğer sanat dostları. Yaklaşık 5 aydan bu yana bu sanar platformuna giriş yapmadım. Şiir yüklemedim. Bunun iki sebebi vardı. Birinci sebep çok yoğun bir iş temposu içerisinde olmam ve boş zamanımın olmaması. İkinci sebep ise kırgınlık. Şöyle ki; Bildiğiniz üzere biz şairler gönül insanlarıyız. Yazarız,paylaşırız,okuruz, keyif alırız. Puanlarız ve yorum yazarız. Gayet güzel değil mi? Ancak maalesef edebiyat defteri.com sitesinde son 7-8 aydan bu yana bu ahenk bozuldu. Son zamanlarda sanat, edeniyat ve kültürel verileri bir yana bırakıp sırf egosunu tatmin etmek ve üst sıralarda görünmek için 8-10tane mükerrer hesap açıp kendi çalıp oynayan bireylerin çoğalması beni bu zeminden soğuttu. Bu egoyu ve buya luşlaeı defalarca yönetime iletsemde başarılı olamadım. Zaman içerisinde gördüm ki belki sebeplerden biri olsa gerek Şiir yükleme ,girişler konusunda da ciddi bir düşüş gözlemledim. Aklı başında ,zekası yerinde olan bir insan nasıl böyle mükerrer sahte hesaplara meyleder bunu da aklım hagsalam almadı. Haliyle bir kırgınlık var. Ben sanat için buradayım. Fırsat bulursam okuyor, yazıyor,keyif alıyor,yorumluyorum. Bu bağlamda sanat adına sayfama selam veren tüm sanat dostlarına teşekkür eder saygılar sunarım.