- 1142 Okunma
- 3 Yorum
- 3 Beğeni
KeNDiMe NoTLaR
Kendimi hüznün deryasına yatırmışım meğerse bunca zamandır.Gereksiz çoğu şeye ne kadar çok ağlamışım. Ãhhh şimdiki aklım olsaydı sadece gerçekten hakedenler için çırpınırdım. Kendime daha çok zaman ayırırdım. Gereksiz bazı şeyleri koştura koştura yaparken , hep yarınlara ertelemişim kendimi .İnsan genellikle başkalarını suçluyor bu konuda. Aslında ben kendimi de suçluyorum şimdi. Çünkü mecburiyetler karşısında eğilmeyip kendime daha çok kıymet verseydim keşke. Keşke kendime sık sık hatırlatsaydım beni ben olduğum için sevdiğimi.Benden sadece bir tanecik olduğunu.Ben olmazsam yaşayamayacağımı...
Çocuklar küçükken evin dağınıklığına aldırmadan sabah kahvemi büyük keyifle içebilseydim keşke.Her yeri tertemiz yapmadan önce kendi gönlümü alabilseydim.Canı çektiği şeylerle daha çok doyursaydım ruhumu.Herkesi mutlu etmeye uğraşacağıma kendime mutluluk türküleri söyleseydim her gün .Ķâh kır çiçekleri eşliğinde, kâh lapa lapa yağan karın masumiyetinde. Beni önemsemeyen insanlara bozuk para gibi harcamasaydım keşke değerli vaktimi. Bilmiyordum ki zamanın acımasızca geçeceğini bu gurbet elde çoğunlukla hüzün yağmurunda ıslanırken.
Zamanla akıllanıyor insan çoğu şeye geç kalmış olsa da .Şimdi günlerden kendimi mutlu etme günü.Kahvemi yaptım indim güpgüzel minnacık şirin bahçeme. Kuşlar da var ,su sesi , annem kokulu güller, babam bakışlı gökyüzü.Huzuru kucaklamanın dem vakti .
-Öncelikle ben benden çok özür diliyorum ihmal ettiğim için kendimi-
Günlerden pazar ve ben kendimi çok ama çookkk özledim. Hasretle bulutları taşıyan gözlerinden öpüp, seni hep seveceğim canım kendim söz sana .Vallahi bak "Nagiş sözü "...
nagişce
YORUMLAR
"Pişmanlığıma hüküm giydim, kalbimin zindanını bilmedim."
Samimi ve içten bir yazı; mahir kaleminize tebrikler.
Nagihan ERGÜL
Çok teşekkür ederim güpgüzel yorumunuz ve ziyaretiniz için
Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz
Ne kadar içten ve samimi bir yazıydı.
Aslında bunu zaman zaman hepimizin yapması lazım canım. Kendimizi öyle ihmal ediyoruz ki sonra da bakıyoruz ömür geçip gidiyor su gibi. Ellerimizden kayıveriyor. Oysa kendimizi mutlu etmek adına vakit ayırmalıyız, en azından bazı anlar.
Şimdiki aklım olsaydı ile başlayan cümleleri bir başlasak saymaya sonu gelmez büyük ihtimal 🤗
Ama belki de yaşadığımız ve hatalı davrandığımız olaylardır aklımızı başımıza getiren.
O şirin güzel bahçede benim için de bir yudum al kahvenden. Afiyet olsun.
Hep rengarenk olsun yaşamın o bahçedeki çiçekler gibi
Kendine iyi davran güzel yürekli papatya saçlı kız
Kucak dolusu sevgilerimle🌺🌸
Nagihan ERGÜL
Canımsın çok teşekkür ederim gökkuşağı sevinci doğuran sözlerini için
Benden de kucak dolusu sevgiler 🌹🌺🌼
Musmutlu pazarlar olsun.
Hep kendimleyiz Nagiş ...
Sisler, su sesi... Hafiften güneş, özlem...
Buraların pazarı hepten sessiz, hepten hüzün.
Oralar da öyledir.
Saatlerce bir yerlerde kendimle oturuyorum son günlerde...
Sonbahar
Yaklaşıyor.
Ne güzeldir oysa son baharlar...
Ve ben sessizliği dinliyorum günlerce.
Kendi kendine konuştuğum da oluyor, nasıl olsa kimse duymaz. Rahatlıyorum...
Hiçbir şeyin tadı da yok. Yemekler yarım, hayat yarım... Sevdiklerim uzakta...
Ben kendimden uzakta.
Sisli bir hayal dünyası...
Çağlayan suların taşlarla buluşmasını, o güzelim melodiyi dinledim durdum saatlerce. Şimdi yavaş yavaş eve gitme zamanı. Ev ise bomboş.
Her şey sevdiğinle güzel Nagişkuş.
Onlar yoksa sen de yoksun bu dünyada.
İşte öyle ...
Sağlıcakla kal hep.
Hep iyi ol olur mu?
Nagihan ERGÜL
Hüzün bizden ırak olsun
Seni görmek hep güzel ki
Dankeschön
Sevgiyle hep..🍀🐞