- 210 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hangi mahkum hücresine geri dönmek ister ki?
_Ne iş yaparsınız?
Akıl-akıl, kalp-kalp gezerim.
_açarmısınız? tam anlaşılmadı da.
Misal ben bir cümle, bir şiir, bir makale, yazarım, farklı acılardan, müzdarip, bir çok kişi aynı duyguyu hisseder.
_Yazarmısınız veya şair? daha doğrusu bu yönünüzü neden gizliyorsunuz müstehar bir isimle?
Hayır, kendimi hiç öyle görmedim, yani meslek olarak, sorduğunuz, bu işleri yapmıyorum. Müstehar isme gelince, rahmetli annem delim diye severdi, bende oturdu yani delilik.
_biz sizi tanıyoruz, bu alanda birçok hayranınız var, bir çok şiirinizi ezbere biliyoruz, siz bize bir tanesini okumak istermisiniz?
Sizin ezbere bildiğiniz hiç bir şiirimi ben ezbere bilmiyorum.
Kötü şairim ben.
_Estağfurullah, öyle değilsiniz de kötü şair ne demek sizin için açıklarmısınız?
Şöyleki;
ben kitap çıkarmak, popüler olmak, para kazanmak için şiir yazmıyorum, benim yazdığım her şiir, bir affediş, beraat aslında. Yaşanmışlıklarımla beni tek kişilik hücreye mahkum eden acılarımdan bir beraat hepsi, o kadar.
Hangi mahkum hücresine geri dönmek ister ki? İnsan neden onları ezberleyip de o hücrelere yeniden ve tekrar-tekrar girsin ki?
Bende girmiyorum o hücrelere yeniden ve hepsini, bütün şiirlerimi, özgür bırakıyorum, isteyen istediğinden, almak istediğini alsın...
__şairşizofren__
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.