- 203 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
İYİLİK SEPETİ
Bu dünya haram yiyenin,ah alanın kaybettiği, Allah için ve karşılık beklemeden verenin kazandığı bir alışveriş merkezidir...
Şeytanın açtığı tezgâhlar vardır burada türlü çeşitli. Şeytan iyi bilir insanları nasıl kandıracağını. Öyle süslü ve göz alıcıdır ki bu tezgâhların görünen yüzü çok cazip gelir nefislere.
Ama arkası çürüktür bilmezler.
Gören gözler aldanır, uzanan el yanar, yiyen mide kirlenir ve âdeta bir mikrop gibi vücudu zehirler ki, bu haramdır.
Genellikle insanların çok küçük gördüğü fakat alanların her iki cihanda ayağını kaydıran bir şeyde vardır ki, bu ah’tır.
Karşılığı duâ olan alışverişler ise en kazançlı olanlardır. Asla çürük çıkmaz, eskimez, çürümez, bozulmaz. Siz unutsanız o sizi asla unutmaz.
Sahibini en zor ve en sıkıntılı anında bulur ve kurtarır.
Bu alışveriş esnasında büyük küçük, ucuz pahalı ayrımı yapmadan sepetinize dolduracağınız en kârlı ve ileriye dönük en güçlü yatırımdır duâ.
Hesapların ince ince görüleceği bir gün var önümüzde.
Alış-veriş sepetlerinin içinde bulunan çürüklerin ve sağlamların ayırt edileceği o gün, ne mutlu kârlı çıkanlara.!!
Ne kadar yazık sepeti çürüklerle dolu olanlara.!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.