- 199 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Adaleti gerçekleştirmek zulmü başarmaktan daha kolaydır...
Adaleti gerçekleştirmek zulmü başarmaktan daha kolaydır...
Allah olumluyu başarmak istiyene de olumsuzu başarmak isteyene de destek olur çünkü zıtlık zatında var Allahın yani şeytana da meleğe de destekçidir ama ekmelliğe desteği ise daha ziyadedir...Kahrından lütfu daha güçlü Rahmanlığı ilahlığı daha baskın..."Rahmetim gazabımı geçti "buyurmuştur.
Adl vasıflının zaten rahmeti fazladır...iyiliğe desteşği daha ziyadedir...
Şeytan bile adalet ister...Firavun askerleri arasında adildi ama hz musaya karşı zalimdi... esmaya aşık olmayan sığınmayan yok ama eksiklik ekmellik farkı var...hz Ömer kadar adil değil Firavun...Hz Ömer cizye vereni öldürmez ama Firavun öldürürdü...fark var değilse Firavun da adalete büsbütün asi değil...
İlim yapmak isteyen Allah ilim verir hatta vahiy ve ilham da verir...zenginlik de verir esmaya sığınana ister müşrik ister takvalı olsun kolaylık verir Allah esmaya asiliğe nazaran esmaya kulluk daha destek görür ve başarısı kolay olur...fakirliği nasıl başardık...zenginliği teknolojiyi başarmak ekmelliği başarmak daha kolayken.
Allah esmasına özdeş olanı destekler ama müşrikin istese de esmaya saygısı sığınması eksik...Firavun hz musaya adil olamaz ...ama hz musa Firavuna bile adil olur...bu farktan dolayı ASA ve teknolojinin ekmeli hz Ademden beri mü’minlere verilecektir...ilk insan ilk alimdir...ilmi hakketti.adilliğe vefalı oldu...asi hakketmiyor...secdeli ediyor adl gereği esmaya asi ile esmaya secdeli bir olur mu hakkedişte..ve desteklenmekte...
Adaletin hikmetin lütfun rahmetin gereği esmaya dua edenle etmeyen bir olmaz...Hz İbrahim de olsan el-Galib esmasına asisen Nemruda mağlup olmak kader olur...
Hiç dualı ile duasız bir olmaz...hz İbrahim deel-Galibe dualı değildi...el hadiye dualı olmak yetmedi sadece ateşten kurtulmasına yetti...Nemrut ise galib geldi her bir esmaya kul ol değilse hz İbrahim de olsan ekmel kul değilsin...ateşi de tadarsın mağlubiyeti de...her dua değil el galibe duan Galibiyetin sebebbidir ancak...her esmaya eksiksiz dua et ki dünya hallifeliği sana verilsin mehdiye verilsin mehdiye askerliğe hazırlık her esmanın dua hakkını vermektir .
Mehdi bizi sakala sarığa davetle yetinmeyecektir teknolojiye de ...her bir esmaya eksiksiz duamız olmalı ki Mehdi deccali öldürsün...sebeb-sonuç kuralı ...böyle der...şeytan ehli kadar esmaya duası sığınması olmayanlar dünya halifeliğini neden bekler ki...Kur’an sebeb-sonuç öğretileri dolu...Kur’ana inanmıyorlar mı...hz İbrahim olsan Nemruda yenilirsin ...demedi mi Kur’an...ama Bedir de melekler gönderildi hakket melekleri sana da gelir...değilse mağlup olacaksın ...der Kur’an iyi anla doğru anla Kur’anı...Okumak dediğin doğru anlamaktır...Kur’anı.sen Kur’an okumamışsın ki hiç...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.