- 342 Okunma
- 1 Yorum
- 3 Beğeni
Saat hâlâ 45dk 23saniye 🖤👣🖤
Saat 45 dk 23 saniye
Kalp odalarında düşey açıda kendimi bir uçurumun önünde buldum. Saatlerin kuşların içlerine kaçtığı o yerde bekliyorum seni ve kuşlar öldükten sonra gel.
Avuçlarımın çoğrafyasında çiğ damlaları saçımın dip göğsüne sıaplanırken düştüm içimin 12 oktavlık mezopotamya çölüne. Ölümün davetkar orkestrası kalbimi binlerce kez delik deşik ederek toprağımın dramatik kalbini sürüyorlardı. Es bir boşluk çıka geldi yanında kurşun kalem askerleriyle. Kalbime sakladım arkası görülmeyen aşkın kangren güllerini. Gözyaşlarımı yüzüme oturtup bıraktım kendimi içimdeki sessiz çığlıklarla. Drama köprüsünde iki sonatlık bir anahtarla kalbimi büküp açtım. Açtığımda çocukluğumun korkuları dağıldı. Cesedimin hafızasını bir okyanus bahçesinde uykuya daldırdım. Daldığında dalgaların çocukları yağdı başımdan ayak üstüme. Faşist rüzgarları idam sehpasına çıkarıp sallandırdım. Saat hâlâ 45 dk 23 saniye.
Yalandı hiç sevmiyorum diye kaçışlarım. İki aykırı ülkenin batan geminin kalpleriydik. Bir yanımız uçurum bir yanımız okyanus. Tek başına ölümü gör dedim kendime.
Gördüm kalbimi 360 derece ölüme çevirip astım ellerimin kurşun kalem askerlerini.
Ben seni hiç seviyorum,
bıraktım kalbimi uçurum ve okyanusa.
Saat hâlâ 45dk 23saniye
🖤👣🖤
August28Ana Karakterler:Kalp
Saat hâlâ 45dk 23saniye 🖤👣🖤 Yazısına Yorum Yap
"Saat hâlâ 45dk 23saniye 🖤👣🖤" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.