- 227 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ANLATMAK İSTEDİM
ANLATMAK İSTEDİM
Derdimin dermanını, gönlümün fermanını anlatmak istedim anlatamadımsagıma baktım soluma baktım her yanım boş içime baktım kendimden başkası yok can dediklerim canan dediklerim hepsi kayboldu dost yüzlü dostlar ise çıkarları bitince teker teker uzaklaştı baktım ki bir tek yalnızlıgım kalmış yanımda karanlıkta kalınca gölgem bile terk etmiş beni işte bunları anlatmak istedim aklımdan geçenlerle hayatın zorlu yollarında yürümekten dizimde derman kalmadı bir han bulam dedim hancılarda yok artık. Zaman derdimin ilacı dedim o bile çıkar sahibi olmuş günler su gibi geçerken kalan ömrüme baktım yalnızlıgı gösterdi hep.
Dört duvara mahkum olmuşum pranga mahkümü gibiyim şimdi dertlerimle başbaşa sözüm diyor sus artık deli sen sus ki sukut olsun şimdi aç bir şarkı dinle avunursun belki eskiden yagmur yağardı en toprak kokusunu çekerdim içime ilaç gibi gelirdi kokusunu alırdım derin derin içime bir ferahlık sarardı yaralı vucudumu şimdi oda yok kavruluyor bedenim yazın sıcagında su gibi akarken terim içten içe eriyorum buz kalıbı gibi zaman akıp gidiyor bir güler yüze hasretim şimdi işte özlemlerimi dileklerimi anlattım bilmem oldumu
Geçmişe dalıp gidiyorum nerede ne zaman kaybettim bilmiyorum ne yaptımki yalnızlıga mahkum ettim kendimi teraziye koyuyorum agır basan tarafı bir türlü dengeleyemiyorum nedendir niçindir bilmiyorum hayatım flim şeridi gibi geçiyor gözümün önünden bazen aglıyorum bazen gülüyorum ama bir türlü mutlulugu bulamıyorum oturup aglıyorum her damlası içime batıyor kendi gözyaşlarımı silerek.
Delilige vuruyorum kendimi aklım yüregim yok gibi yaşıyorum bu zalim hayatı bir damla su bir dilim ekmek ile yaşarken o bile zehir oluyor düşündükçe anlatamıyrum işte anlatamıyorum kendimi derdime derman arıyorum bulamıyorum bu kadar yalan dolan ortalıkta gezerken sırtıma saplanan hançerleri sökemiyorum için için kanıyor yaralarım yüregimse isyan ediyor bu kadar zor işte anlatmak şimdi çekilem köşeme koyayım demli çayımı şekersiz yakayım bir sigara daha çakarken tabutuma son çiviyi gelip geçsin kalan ömrüm..
Anlatmak istedim iç sesimle olan biteni...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.