- 244 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Nankör Kime Denir?
Nankör kime denir? Biri için büyük fedakarlıklar yaparsınız. Yaptığınız fedakarlıkların sonucu cevapsızdır. Ya da siz öyle sanarsınız. Biri sizin için nankörse belki de sizin göremediğiniz bir yerde sizin fedakarlığınıza karşılık vermiştir. Bana çok kez nankör dendi. Kafamın içinde bunu sürekli kendime sordum durdum. Sen nankör müsün? Gerçekten benim için bir şey yapmış birine karşılık vermedim mi? Gerçekten nankörlük mü ettim çok düşündüm. Düşünmek için çok zamanım oldu. Yalnız kaldım çok zaman. Ve şunu fark ettim, bana bunu söyleyen kişinin göremediği çok fedakarlık yapmıştım. Benim için yaptıklarının da farkındaydım. Ama yine de onun nazarında nankördüm. O yaptığım fedakarlıkları görmeyecekse yapmış olmamın ne önemi vardır ki? Nitekim onun için sadece nankördüm. Hepsi bu kadar başka hiçbir anlamım kalmamıştı. Ne acı. Biri için fedakarlık yapmak çok tehlikeli. Sonucunda yapayalnız kalabiliyorsun. Kendinden ödünler vermiş bir halde. Kimsesiz, evsiz, boşlukta. Ve kendinden eksilmiş...
YORUMLAR
Değerli üstadım. Bir ata sözü vardır. yap bir iyilik at denize. Balık bilmezse Halık bilir.
Zaten insanı eze, eze göstermelik yapılan iyilik, Allah katında makbül sayılmaz. için rahat olsun. Senin yüreğine iyilik yapma hissini veren. yaptığın iyiliği bilir ve karşılığını verir. Güzel duygularına, yüreğine sağlık. Kalemin daim olsun. Saygılar.