- 365 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Musa Ünal Ülgün yazısı
BEN ÖLDÜĞÜMDE KAYBOLMASINI İSTEMEDİĞİM BİLGİLERDEN…. İSTEYEN HİÇ SORMADAN PAYLAŞABİLİR…. BİLGİYİ NE KADAR ÇOK İNSANA ULAŞTIRABİLİRSEK O KADAR BÜYÜK İBADET YAPMIŞ SAYILIRIZ…. ALLAHIN VARLIĞI VE BİRLİĞİ ÜZERİNE YEMİN EDERİM Kİ (……. BİLGİYİ YAYMAK EN BÜYÜK İBADETTİR….)M. Ünal Ülgün
ENERJİ BEDENİ (Aura)
(Dünyanın en güçlü jenaratörü insan beynidir.)
İnsan vücudunu içten ve dıştan çepeçevre kavrayan ve Aura diye bilinen bedenimizdir. Kirlian tekniği denilen özel fotograf makineleri ile karanlık bir odada manyetik alan oluşturularak bu bedenimizi görüntülemek mümkündür. İnsanın yaşam enerjisi de diyebileceğimiz bu enerjinin kaynağı beynimizdeki nöronlardır. Beynimizdeki nöronların iç çeperiyle dış çeperi arasında yaklaşık 70 milivoltluk bir gerilim farkı vardır. Bir nörona her hangi bir uyarı gittiğinde nöronun içinde ki moleküllerin gerçekleştirdiği kimyasal değişim o nöronun iç ve dış çeper arasındaki gerilim farkını 40 ila 45 milivolta kadar düşürmektedir. Yani beynimizdeki her bir nöron aktif haldeyken ortalama 25 – 30 milivolt enerji açığa çıkartmakta yani 25 ila 30 milivolt bir enerji üretmektedir. Son araştırmalarda insan beynindeki nöron sayısının 100 milyar civarında olduğu varsayılmaktadır. Şimdi şöyle bir düşünelim; pratikte olası değil ama teorik olarak insan beynindeki tüm hücreleri aynı anda devreye sokarak enerji açığa çıkartmak suretiyle bir üretim gerçekleştirirsek bu enerjinin miktarı yaklaşık 2,5 ila 3 trilyon milivolt olacaktır. Yani 2,5 ila 3 milyar voltluk bir enerji üretimi ortaya çıkacaktır. Bu enerjinin direncinin insanda olduğu gibi 1 miliamperin binde iki veya üç gücünde değil de evlerimizde kullandığımız gibi 24 amper civarında olduğunu düşünürsek ortaya İstanbul gibi bir mega kentin elektrik ihtiyacını karşılayacak bir güç çıkmaktadır. (Bu teorik bir hesaplamadır. Pratikte mümkün değildir.) İŞTE İNSANIN TÜM YAŞAMSAL FAALİYETLERİNİ GERÇEKLEŞTİRMESİ VE TÜM ORGANLARININ ÇALIŞMASI İÇİN İHTİYAÇ DUYDUĞU ENERJİYİ BEYNİMİZ KARŞILAR
Araba kullananlar bilir. Eğer araç iki ay kadar hiç kullanılmaz ve bu süreçte 3-4 günde bir, kısada olsa bir süre çalıştırılmazsa aküsü boşalır ve genel olarak akü bir daha kullanılamaz hale gelir. Bunun nedeni sürekli statik enerji yüklü halde kalan ve bunu kullanarak yerine tekrar enerji yüklenmeyen akülerin üzerindeki elektrik enerjisinin aküyü bir şekilde yiyip bitirmesidir. İçindeki kurşun levhaları çıkarıp kontrol ettiğimizde bu levhaların yüklü olan statik elektriğin etkisiyle delik deşik olduğunu görürüz.
Aynı durum insan vücudu içinde geçerlidir. Eğer ihtiyacımızdan fazla enerji üretiyorsak ve bu enerjiyi uygun koşullarda kullanamıyor veya bir şekilde topraklayamıyorsak bu enerjide belli bir zaman sonra vücudumuzda çok ciddi sağlık sorunlarına neden olacaktır. Bunu önlemenin bir yolu jimnastik, uzun yürüyüşlerse bir yolu da vücudumuzu topraklamaktır. Ayrıca vücudumuzu dışarıdan transfer ettiğimiz enerjilere karşıda korumalıyız. Bu enerjiyi eritmek için en sık başvurulan yöntem jimnastik ve yürüyüşlerdir. Doğrudur ancak yetersiz bir yoldur.
BU ENERJİYİ EN SAĞLIKLI ERİTME YOLU CİNSELLİKTİR. Bana birkaç kez denk geldi sanırım içinizden birçok arkadaşta değişik medya organlarında okumuştur. (Çok şiddetli bir öpüşme uzun bir yürüyüşten daha çok enerji harcanmasına neden olur.) diye. Doğrudur fakat kafamız karışır. Oturduğumuz yerde fazlaca aktivite gerektirmeyen bir işlem bu işe nasıl yardımcı olur diye… Burada ki gerçek şudur. Kişiler öpüşme sırasında bir birlerinden enerjide emmektedirler. Yani kadın erkekteki YANG enerjisini emerken, erkekte kadındaki YİN enerjisini emmekte ve bir birlerinin vücudundaki enerji miktarlarını önemli ölçüde eksiltmektedirler.
Ayrıca her iki cinste karşı cinsten aldıkları enerjilerle kendi vücutlarındaki yüklü miktardaki enerjiyi nötr hale getirmektedir. Yani erkek aldığı Yin ile vücudundaki Yang enerjisini nötrleştirirken kadında aldığı Yang enerjisiyle vücudundaki Yin enerjisini nötr hale getirmektedir. Sonuçta miktarını tam olarak bilemeyeceğimiz belki de 100 milyonlarca milivoltluk statik enerji cinsel beraberlik sırasında vücudumuzdan atılmakta veya eritilmektedir. Doğu Asya kökenli Taoist düşünce bir kadın ve erkeğin cinsel ilişkiden önce sevişmeyi mümkün olduğu kadar uzun tutmalarını önerir. Bu konuda ki inanışa göre eğer ön sevişme uzatılır ve orgazm bilinçli bir şekilde geciktirilirse orgazm süresi ve zevk oranı daha fazla olacaktır. Halbuki esas bilinmesi gereken şey bu uzatmanın vücudumuzdaki enerjiyi dengelemek açısından önemli olduğudur.
ENERJİ BEDENİN DENGELENMESİ İÇİN ÖNLEM VE ÖNERİLER
1.) Sentetik kumaştan yapılan hiçbir giysi ve çamaşırı kullanmayın. Tercihiniz pamuklu kumaşlar olmalı. Özellikle ipekli kumaşlardan uzak durun. (Kot kumaşı önerebilirim.)
2.) Kulağınıza metal küpe takmayın. İnsan kulağı ana rahmindeki ceninin duruşuna benzer. Kulak memesi baş bölgesini temsil eder ve kulağa takılan metal küpeler boşluktaki enerjiyi o noktada toplayacağı için zamanla nedensiz baş ağrıları ve sürekli agresif davranışlar sergilemeye neden olabilir.
3.) Evinizin zeminini halı ve ağaç parke kaplatmayın. (Oturma ve yatak odaları ağaç parke olmalıdır.) Özellikle halıdan uzak durulmalıdır. Vücudunuzdaki statik enerjiyi atmak için ıslak zeminde yalın ayak dolaşılmalı ve ılık duş yapılmalıdır. Ayrıca yazın deniz kenarında kum üzerinde çıplak ayakla uzun süreli yürüyüşler çok faydalı olacaktır. Hatta evden plaja yalın ayak gitmek daha doğru olur.
4.) Yolda yürürken zaman zaman parmak uçlarınızı kısa süreli (Dokunup çekecek şekilde yani anlık) olarak duvarlara temas ettiriniz. Elinizdeki enerjiyi parmak uçlarınız vasıtasıyla duvara aktarmış olursunuz.
5.) Günümüzde fiyatı oldukça pahalı olmasına rağmen imkanlar ölçüsünde altı lastik ve kauçuk ayakkabılardan kaçınıp kösele ayakkabı giymeye dikkat edin. Altı lastik ayakkabılar ayak yoluyla gerçekleşen topraklanmayı önlemektedir.
6.) Eviniz bahçeliyse bir şeyler dikin ve onlarla ilgilenin. Toprakla uğraşırken büyük miktarda bir enerjiden onu toprağa aktararak kurtulmanız mümkündür. Eviniz bahçeli değilse balkonun bir köşesinde kendinize üç beş saksılık küçük bir bahçe oluşturun.
7.) Son ve en önemli öneri olarak stresten uzak yaşamaya özen göstermenizi söylememiz gerekir. Çünkü bir konuda düşünürken aynı zamanda beyninizin ilgili nöronlarının aynı anda enerji üreteceğini unutmayın. Biraz boş vermeye çalışın…
ÖNEMLİ NOT: Evlilikte yaşanan cinsellik sağlığımız açısında çok önemli bir görev üstlenmektedir. Cinsel beraberlik sırasında vücudumuzdaki enerjinin dengelenmesi ve fazla olan statik enerjinin eritilerek sağlık sorunları yaşamamamıza yardımcı olmaktadır. O nedenle evlilik ve bilinçli yaşanan bir cinsellik insan sağlığı açısından çok önemli bir faktördür.
M. ÜNAL ÜLGÜN.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.