- 218 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hayatın içinden geçerken
Hayat, iniş çıkışlarıyla dolu bir yolculuktur ve ben de bu yolculukta haksızlıkların ve adaletsizliğin içinden geçen bir insan olarak yer aldım. Bu zorluklar ve deneyimler, karakterimi şekillendirdi, perspektifimi derinleştirdi ve içsel gücümü gün yüzüne çıkardı. Her engel aslında bir fırsattır; değişimin ve olgunlaşmanın kapıları, bu zorlukların içinde gizlidir. İşte bu, dolu dolu bir yaşam hikayesidir.
Bir zamanlar duvarlar gibi duyarsız ve kırılgan hissettiğim dönemler oldu. Sağır değilim, ama duymamayı seçiyorum. Körlük değil benimkisi, görmemem gereken şeyleri görmezden geliyorum. Cahil değilim, ancak anlamam gerekmeyen şeylere anlam vermeme tercih ediyorum. Korkak da değilim, ama gereksiz endişeleri umursamıyorum. Dilim sürçse de dilsiz değilim, ama önemsiz şeylere takılmamayı öğrendim. Duvar gibi duyarsız değilim, sadece ilgilenmeye değmeyen şeyleri görmezden geliyorum. Bu sözler, içindeki gücü henüz keşfetmemiş, kırılganlığın pençesine düşmüş bir ruhun içsel dönüşümünü anlatıyor.
Yaşadığım haksızlıklar ve adaletsizlikler karşısında içimdeki acıları biriktirip gözyaşlarını içime hapsettiğimde, kalbim adeta çelik gibi sağlamlaştı. Bu zorlukların beni kırmak yerine güçlendirdiğini fark ettim. Olumsuzluklar ve adaletsizlikler omuzlarıma yük olmak yerine, onları dersler olarak kabul edip, her bir darbeden sonra daha da güçlendim.
Artık hayatın zorluklarını, içindeki olgunlaşma potansiyelini görmek için bir fırsat olarak değerlendiriyorum. Değişim ve büyüme, kırılganlığın yerine sağlam bir özsaygı ve inançla adım atmayı gerektiriyor. Değişimin getirdiği hüznü değil, kazanımlarını görüyorum. Kendime olan saygım ve sevgim, her adımda parıldıyor.
Hayat, anlam bütünlüğü içinde yaşanır. Her deneyim, karakterimizi şekillendirir. Adaletsizliklerle dolu dönemler, bizi olgunlaştırmak ve güçlendirmek için birer fırsattır. İşte bu öykü, hayatın ta kendisidir. Ben de biliyorum ki, hayatın sunduğu zorluklar, içimizdeki gücü daha da açığa çıkaran fırsatlardır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.