- 133 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Affet.
ne hissettigimi bilmiyorum ama o an bile icimde hala bana donecegine ait bir inanc vardi.Simdi o baskasi da yok umidim hep var,olmasa da olur ben sana cok asigim.Sen ne yaparsan kimlerle beraber olursan ol degismeyecek tek gercek bu.Keske dedim,keske o sarildigin kisi ben olsam.Olmadi,olur mu peki? Bilemem Benden nefret mi ediyosun, seviyor musun,hiçbir şey mi hissetmiyosun bilmiyorum en cok da uzen bu.Bilmiyorum. Ben aylarimi verdigim birinin benim hakkimda ne dusundugunu bilebilmiyorum. Her sabah her gece "günaydın,iyi geceler" yazdigim birinin yanindan hickimseymis gibi oylece gecebiliyorum.O anlarda kalbimin ne kadar hizli attigini soylemesem de olur bence. Biliyor musun,dün rüyamda seni gördüm ve o kadar uyanmak istemedim ki,o kadar istedim ki sonsuza kadar o rüyanın icinde olmayı.Olmadı uyandim gercege uyandim.Ben senin icin artik sadece eskiden biriyim? Öyle mi bilmiyorum.Keske bilsem keske bilsen sen de seni ne kadar sevdigimi. Ben senden vazgecmek zorunda kalmistim.Keske kalmasaydim keske yapmasaydim o konusmayi birakmasaydim bizi her seye ragmen gururumu ezip gecip kalsaydim bizle.Yapamadim affet...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.