- 1781 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
NÜ
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Sen olmadan anlamı yok saatlerce dinlediğimiz şarkıyı söylemenin, sözlere sığınırsam sesimi bundan fazla çıkaramam. Sen olmadan anlamı yok seninle güldüğümüz reklama gülmenin, yıllarca utandım ağlamaktan, güldüğümüz gibi beraber ağlayamazsak buz olurum, sen olmadan anlamı yok seni ilk defa ıslatan yağmurda yürümemin, saplanırım çamura, batarım, çıkamam içimden! Yanımdasın diye sana farkettirmeden ağladığım o yağmurda yokluğuna ağlayamam. Sen olmadan anlamı yok bir yerlere yetişme telaşının, önümde binlerce araba da olsa hızlanmaya sabırsızlanamam, yetiştiğim yerde sen yoksan, hiçbir şey için koşamam! Sen olmadan anlamı yok vazgeçişlerimin, seçtiklerime pişman olmamış olamam, hiçbir şeyden bir daha bu kadar ‘eminim’ sanamam... Sen olmadan anlamı yok beraber yediğimiz ev yemeğinin, tuzuna acısına bakmadan “güzel olmuş” diyemem, seninle bir kaşık yeterken, sensiz ne kadar yersem yiyeyim, doyamam... Sen olmadan anlamı yok çamaşırları ütülemenin, sen yoksan düzgün değildir hiçbir şey, gömleğin yoksa sepette, eteğim buruşuk mu diye bakamam... Sen olmadan anlamı yok birilerine bağırmanın, bana bağırmalarına susmamın, senin gibi bağırmayana susamam, kendimi senden başkasında alttan alamam... Sen olmadan anlamı yok radyoda haber dinlemenin, aynı olaylara aynı yorumu yapamayacaksak, anlamı yok benden ayrı bir ölümden, savaştan haberdar olmanın... Yanımda yoksan, aynı habere aynı acıyı duyamam...
Sen olmadan anlamı yok kahvaltı edip sokağa çıkmanın, aynı tokluğu hissedemeyeceksek bir daha, sensiz bu kadar açken, bir dilim ekmek, biraz omletle tok kalamam...
Sen olmadan anlamı yok alışveriş yapmamın, senin için güzel olanı seçmeye alışmışken, kendim için güzelini arayamam... Başkasına, sana yakıştığı kadar herşeyi yakıştıramam... Sen olmadan anlamı yok beraber çıktığımız yokuşları çıkmamın, gözüm almaz yorulmayı tek başına, seni tanıyana kadar alışmışken yalnızlığa oysa... Ne acıya ne mutluluğa umutla tırmanamam...
Sen olmadan anlamı yok hep yaptığım gibi bırakıp gitmenin, yoksan, kaybetmekten korkamam... Sen olmadan anlamı yok başka duraklara koşmamın, yeni bir yalnızlıkla daha yaşamanın...
Anlamı yok inan, artık başa çıkamam...
“SEN OLMADAN” HAYATIN HİÇBİR YERİNDE DURAMAM ...”
BAŞKA HİÇKİMSENİN YOKLUĞUNDA BU DENLİ ÇIPLAK KALAMAM...
YORUMLAR
sen yoksan ben de yokum
sen, yaşadığımı mı sandın?
gecelere sığmayan bir yalnızlığı taşırken sabaha
gün doğumuna isteksiz
tutunamadan yaşama ve yaşamdan kaçarak adeta...
pranga mahkumluğundan farkı yok ki günlerin
ve yavanlığının, sen olmadan yaşanan her saniyenin, her şeyin..
Tebrikler
Bir şeyi iyi yapabilmek için, tam içinde ve adeta o şeyin kendisi olabilmek gerekir derim hep
duyguyu böylesine verebilen biri bunu başarıyordur
yazınızı okuyunca İlhan İrem'in çok sevdiğim "Anlasana" isimli parçası geldi aklıma;
"Senden ayrı günlerimi
Sana nasıl anlatsam ki
Mevsimsiz çiçekler gibi
Yarım kaldım inan ki
Sensizliğin acısını
Sen nerden bileceksin
Sen hiç sensiz kalmadın ki
Mevsimleri saymadın ki"
herkesin "sen"ini düşündüren bir yazı ve
yazı başlığını anlamlandıran muhteşem bir final...
bir kez daha dinleyeceğim bu parçayı...
kutlarım...
lord farcyus tarafından 3/6/2007 8:09:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
sabahın ilk okuduğum yazısıydı..insan sevince kaybetmek istemiyor..yürek bırakıp gitmiyor işte sen istesende..
ve her defasında yaşadıkların gözünün önüne gelir ve gitmez..
dizelerin için teşekkür ediyorum..bu yazınızı saklıyorum izin varsa..
umarım sevgilidi askere giden birileri okumaz..yazını defalarca okuyup defalarca ağlayabilir :((
tüm puanımla..kutlarım