- 361 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İn_sanlar
Allah (cc ) Adem ( a s )dan bu yana insanlara bir çok kitapla emirlerini bildirmiştir.
ana tema çok basittir
ben senin rabbinim bana itaat et
insanlar bilinen tarih boyunca dini kendine kalkan yaparak maddi istekleri için savaşmıştır.
kendinden yetkili insanlar diğer insanlar üzerinde dini kullanarak baskı zülüm ve işkence yapmıştır..
engizisyon kurarak
kadını şeytan sayarak
doymak bilmez nefislerine dini alet etmişlerdir...
günümüzde müslüman geçinenler
başkaları hakkında kendi zanlarını gerçek sayarak olmadık fetvalar uydurmakta
ettiği ibadetin yaptığı tevbenin kesin kabul edildiği hisssiyle kabul alup olmadığı bilinmeyen kıldığı namazla övünüp kendini Allahın elçisi sanmaktadır..
ALLAHın rahman ve gafur olmasını kulak arkası ederek kahhar sıfatıyla insanlara korku salarak AKLINCA Allah ı sevdirecekler...
korkuyla olan sevgi ve saygı mı yoksa aşkla olan mı değerlidir... dini bir cemaat olmak değerlidir..
ama bu cemaate kendi ismini vermek ne menem bir garabettir ?
süleymanın ismailağanın dinimidir ki ?
Muhammed raşid (ks ) hz den sonra dergahın başına geçenlerin ( abdulbaki hz ) ticarete girerek o güzelim cemaati getirdikleri hale bak.. babadan oğula geçen krallık mı bu ?siz kimsiniz ki tevbenin artık geçersiz olduğunu yeniden alınması gerektiğini söylüyorsunuz ?... söylemek istediğiniz biat etmek ise bunu açıklamaktan acizmisiniz ?
kendinden yetkili bu müslüman vampirler masabaşında kahvesini yudumlayarak klavye dindarlığı sergilemektedir..
Allah ın rahmet ayetlerinden ipeygamberin ( sav ) dini zorlaştırmayın hadisinden habersiz
kafalarında yarattıkları ucube bir din ile insanları terbiye etmeye kalkmaktadırlar...
Allah (cc) diyor ki
kullarımın bana karsı olan günahlarnı affederim veya cezalandırırım.
bana kul hakkıyla gelmeyin...
milletin etini yemeyin... kendinizi kurtarın önce
ülkemde iki kitap okuyan din alimi
iki namaz kılan evliya
sevsinler sizi...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.