- 130 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BALO.
BALO DANS.
Balo ücreti genellikle sebze, meyve, peynir ve kraker tepsileri, küçük sandviçler, cips veya tortillalı dip soslar, bruschetta veya karides gibi soğuk mezeleri içerir.
Aynı şekilde, insanlar soruyor, baloda yemek yer misin?
Balo Gecesi Akşam Planları Akşam iki saate birinden sürebilir ve vaktinden seçtik bir servis yemek ya da bir büfe olabilir. Balo yemeği için ana seçenekler şunlardır: Süslü bir restoranda rezervasyon yapın.
Ayrıca, balo öncesi bir partiye ne getirmeliyim? Bunlar, gergin mideleri sakinleştirmek için yeterli olabilecek ve balodaki resmi akşam yemeğini engellemeyen hafif atıştırmalıklardır. kokteyl partisi
• Peynir ponponları.
• Karides kokteyl.
• Suşi.
• Mini Köfte.
• Tavuk veya dana şiş.
Bu nedenle, balodan önce mi sonra mı yersiniz?
Bu hemen hemen size ve arkadaşlarınıza kalmış - birçok kişi daha önce bir şeyler yemeye gider ya da bir şeyler atıştırmak ve bir fotoğraf çekimi için bir kişinin evinde buluşur. Temelde istediğiniz kadar önce ve balodan sonra zevk seçebilmesi hiçbir kural yoktur. Balodan sonra , birçok kişi partilere ev sahipliği yapar.
Balo önemli mi?
Balo Büyük Bir Anlaşma DEĞİLDİR. Ülkemizdeki topluluklarda, PROM SEZONU. Balo bir DANS’tır - ne daha fazlası ne de daha azı. Daha anne Prom dışına büyük bir anlaşma yapmak, daha fazla baskı çocuklar Prom olduğundan daha büyük bir şey olması kadar canlı bir his.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.