- 164 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Totemin olmmasın
Totemin olmmasın
Totemin olmasın dün sana balık veren dere yarın seni yutar...sevdiğini Allah için sev totemin olmasın.Allah imtihan sahnesini bozar toteminle aranı açar..."seni doğuracağıma taş doğursaydım"diyen analar bilirim ben evladıda Allahtan dolayı sev esmaya asi olan ev ladı da sevme.imtihan içindir evlatta sahne değişince evlat da zalimleşir...anayı eşine tercih etmez olur...totem etdinme ne balığı ne koyunu ne dereyi ne merayı Allah imtihan gereği onlara ısırtır seni...Allahtan bil iyiliği de köttttülüğü de Tevbeyi terk ettirir şükrü terk ettirir totemler...Allahtan bil ki şükredesin veya tevbe edesin
"Anam olmazsa mahvolurum""deme "Allah yeter de...ama sebeb-sonuç kuralını da tanı.değilse Allah yetmez sana...Allah dua ister çünkü sbeb-sonuç duadır dua etmeyene sebeb-sonuç kuralına uymayana yetmedi Allah hz Yahya ağaçla bıçıldı ama hz İbrahime yetti..."Berdenn"denildi ateşe.vehhabtır hediyeyi hakket ki hediye gelsin hz İbrahim halildi ihlaslıydı vehhab kapısı ona açıktı...hz Yahya adl kapısının da hakkını vermemişti...sonuç ağaçla bıçılmak oldu .Hakkettiği yaşarsın hz İbrahim olsan seni Nemrut yener çünkü Nemruda güç veren şeytana güç veren de Allah Allah zıtesmalıdır..."ey Allah yeter" diyen hayal kırıklığına uğrarsın hakkeddiğini yaşatır çünk Allah...ama bedirde dua etti melekler imdada geldi güçlü duaya sarıl değilse sebeb-sonuç kuralına uy değilse hz Adem örneğinde olduğu gibi şeytana inanırsın aldanan olursun...ey Allaah yeter diyen deme duan güçlü değilse...zıttın da gücünü Allahtan alıyor çünkü...
Ne şeytana sığın ne meleğe Allaha sığın yani sebeb-sonuç kuralına uy duan güçlü olsun...Bedirde ki peygamber duası gibi ve hz İbrahimin imanı gibi güçlü imanın ihlasın olsun.Totemler güvenme...Nüklerine güvensin ABD...totem gibi vefasıdır o nüklerler Allah artları değiştiri imtihansahnesini değiştirir.Bir ülke rehin alır konsolosluğunu nükler atarken düşünmeli
Totem şükre engel tevbeye engel ey mürşidini totemedinen Allah güven takvana güven mürşidin şefat dersin ahirette mürşidin senden muhtaçtır şefaate..."Güvenme dayına sebeb-ssonuç kuralına uy.Bedirde yapılan güçlü duan varsa o duana güven...
M ürşitin hilesidir size şefaat edeceğim iddiası...hilel tutmaz ahirette mürşidin sen takvana güven güvenme dayına...totemine...perde engel onlar Allaha erişmene...mezhepler İslama AQllahın ilmine engel...ama yine seviliyorlar çünkü sevdirme hilelerini uyguluyorlaröyle fetvalar var...karga beyni güler ...Arab beyni "Hak" sanılmış hak makamına oturtulmuş Arab örfü...
İns-cin aklıölçün olsun onun erişemediği konularda vahye sarıl.değilse ayetler hilecinin elinde bozuldu...ayetten kaç hadisten kaç mecbur olmadıkça...ama mecbursun işte şu soru karşısında "cennete bizi hz Muhammet sokacak o göreevin ehli o imamdır... o imam o yaratılanın imamaı...18 000 alemin imamı o...de..ins ve cin klı göremez bu gerçeği çünkü.görebildiğin gerçekler de ayeti hadisi kov çünkü hilecinin tefsiri ayetleri haktan koparmış hadisleri de...uydurulmuş bir din var günümde.kirlenmiş bir din var günümde...Mürşit hile ile dini bozmuş kendi gücünü korumak için ben şefaatçiyim demiş daha ne hileler...idareci işini kolaylaştırmak için bozmuş...
İdareci totem mürşit totem...yani Allahın ilmine erişmenin önünde engel...Allaha şükrün tevbenin önünde engel...eskilerin totemi balıktı inekti...bizim totemimizse idareciler ve sahte mürşitler...totemden kaç ayetten hadisten kaç çünkü totemlerin stediği gibi yorumlanoyor ayet ve hadisler...ins-cin aklına koş kaç tek ırkın aklından hileci İran aklı"hak Ali diyerek Araabı araba düşman etmiş.Ali hak hz Ömer neden hak değil...ins cin aklı asiliği hileyi görür...ins cin aklına sığın mürşidin akıl olsun akıl erişemezse vahiy yani esma yani Marifetullah ölçün olsun...hilecileri kpv taşla...totemleri taşla
Totem nemi...Allaha değil bana şükret diyen herşey hz Peygamberden değil hidayet.amcasını imana kavuştururdu.Hidayet Allahtan irşadını mürşidden bilme ban tevbe et diyen herşey totem...sevgiyi tevbeyi hakkedensadece Allhtır...annede totemdir vatan da ...vefalı ol totemler sebeblere ama sevgi sadece Allahın hakkı hamd Allhın hakkı seebleri sebeb kkılan o.peygamberimizi alemler rahmet kılan o...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.