- 264 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
SEVİN KARDEŞİM
Misafiriz bu mekanda bir gün bu dünyadan tüm deneyimlediklerimizi, tüm nefsani arzularımızı bırakıp giderken bu bedenden geriye kalan ise ne cismimiz, ne güzelliğimiz, ne de varlığımız olacak.
Biz niye gönderilmistik ki bu dünyaya muhakkak ki bir amacı olmalıydı.
Allah bizi bu dert, tasa, üzüntü mekanına niye göndermişti ki?
Zulüm etmek için mi?
Yoksa onu tanıyıp, onu sevip, ona itaat etmemiz icin mi?
Kur’an da da yazdığı gibi.
"O ki, hanginizin daha güzel davranacağını sınamak için ölümü ve hayatı yaratmıştır."
"O, mutlak galiptir, çok bağışlayıcıdır"
Bizi bizden çok seven bir Rabbimiz elbette bizi ve yapacaklarımızı bizden öte ilmiyle daha dünyaya gelmeden biliyordu.
Ama bir gün vakti geldiğinde defterler açıldığında yaptıklarımızı inkar etmememiz için ruh emanetiyle bizi dünyaya gönderdi.
Bizlerin en büyük görevi ise onu temiz tutmaktı.
Ama insanlar bu dünyada nice güzellikler varken fıtrat gereği hiç yetinmedi hep daha fazlasına talepkarken ruhunun eşsizligini hiçe sayarak doyumsuzluğu seçti.
Has sevgiyi, güzel sevmeyi unuttu.
Sevin kardeşim sevin çiçeği böceği annenizi babanızı, kardeşinizi çoluğunuzu çocuğunuzu, birbirinizi, işinizi ,tabiatı, hayvanları, kitapları, her ne olursa olsun sevin işte en çok ta Rabbinizi onun gönderdiği kitabınızı peygamberinizi sevin.
Bir de inadına güzel sevin ki içinizde "sevgi çiçeği’ açsın yediveren olsun...
Tüm kalpsizler ordusuna inatla sevin ki kalpten söylenen bir "Allah razı olsun " sözü sizi mutlu etsin.
Sevin...
İyilik yapın...
Gülümseyin..
İyiliğe iyilik yaptığınız kişiden çok siz daha muhtaçsınız.
Sizi sevmiyenlerde olacak elbette.
Siz sizi sevmiyenlere selam verip geçin, sizi sevenlerle meşgul olun.
Sevgi içinizde bir cicekken, siz daha çok çiçek açıcaksınız.
Sonsuz bir sevgi, huzur ve şükürle...
Yunus Emre’nin de dediği gibi;
— Sevelim, sevilelim, bu dünya kimseye kalmaz.
Üzmeyin, üzülmeyin, sevin, ve hep sevilin inşaallah..
Sevgiyle kalın
Nevin Aktekin Gülfırat
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.