- 541 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
ÜLKEMİZDE MÜLTECİ GÖÇ SORUNU
Ülkemizdeki Mülteci göç politikası:
Ülkemizin Irak, Suriye Afganistan, Pakistan, Afrika ülkeleri Sudan, Somali vb. ülkelerden gelen düzensiz sözde savaş daha çokta ekonomik nedenlerle göç eden TÜRKİYE’de her türlü imkanları alan kaçak yaşayarak kazandığı paraları dolara çevirip kendi ülkesine pompalayan gönderen göçmenler büyük sorunlar oluşturmakta çoğu sahte kimlikle veya kimliksiz dolaşmakta çoğu savaşçı kişilerdir. Billasa Afkanistanlı Suriyeliler kırsal alanda yaşamayı tercih etmektedirler. Suç profillerine yüksek seviyededir.
Şehirlerimizin bazı mahallerinde getolaşmalar mevcuttur. Belli günlerde şehirlerin belli yerlerinde toplanıp bazı kararlar aldıkları göçmen kaçakçıları ile devamlı irtibat halinde oldukları kaçak göçü ülkemize Suriye İran ırak sınırından gemilerle pompalamaktadırlar. İşverenlerde mültecileri kaçak çalıştırmak moda hale gelmiştir.
Hükümetimiz ise göç açık kapı politikasını bırakmayıp 50 milyar dolar resmi rakam(2021) Suriyelilere yedirmiştir. Ayrıca çakma Osmanlıcılık hayali ile TÜRKİYEMİZİN nüfusunun %20 si göçmenlere oluşturulmuş bilasa Afrikalılar ve Suriyelilerde doğurganlık oranı yüksek olup doğumdan vatandaşlık alma olayı yüksektir. Parası olan Yabancılar ise 30 hektara kadar toprak almakta ve vatandaşlık hakkına sahip olmaktadırlar.
Göçmen politikasını ikdidar erkinin değiştirmemesi nedeni ile ülkemizin sessiz istila edilmesidemektir. AB Geri kabul anlaşması buna bir örnektir. Çakma Osmanlıcılık hayalininde bırakılmaması durumunda 2051 yılında %70 ülke nüfüsumuzun yabancı olma öngörüsü çok yüksektir.Yalanla işimiz olmaz. Z. DERİN