- 268 Okunma
- 1 Yorum
- 3 Beğeni
Erdemdir
Erdemdir
Yaşamım boyunca dürüstlüğü ilke edindim sonradan kaybedeceğime
baştan kaybedeyim istedim
Her zaman dürüstlüğümü İyi niyetimi enayi olarak algılayan bir sürü insanla karşılaştım
Hatta bazı insanlara göre dürüstlük eneyiliktir saflık olarak algılanıyor
Her insanın hayata bakışı huyu suyu yaşama tarzı stili traş olma şekli giydiği elbise uyumu konuşma şekli bile farklıdır
İnsanların farklılıkları kadar artılarınında eksikliklerinin de olması gayet normaldir ve her insanı olduğu gibi kabul etmek insanlık adına erdemdir
.
13.7.2023
Servet BARDAK
YORUMLAR
Elbette değerli şair dostum, belirli kesinden öncesi için eski insanlar ifadesi kullanıyor ya bence o ifade yanlış eski insanlar değil eskimeyen insanlar olması gerekir çünkü eski denilen şey kullanımdan kaldırılması ihtiyaç duyulmaması kaldırılıp atılması gereken diye değerlendirilecek şeylerdir. Ama bakıyorum da o eskimeyenler yenilerden daha değerli daha aranır oldu, bir şeyi de ben ifade edeyim değerli şairim hemen hemen aynı jenerasyon aynı dönemin insanları gibiyiz, sadece senle ben de değiliz o eskimeyen insanlardan benzer şekilde daha çokları var. Bu nedenle bana göre; burada bizim ve bizim gibilerin aynı jenerasyon olmamızdan da öte aynı eğitimleri almış hemen hemen aynı ortamlarda büyümüş olmamızın eseri olarak düşünüyor ve o yazınızda belirttiğiniz bir çok güzel değerlerde benzeşiyoruz olmamızın nedeni de budur diyorum. Özetle bu benzeşen değerlerin temeli eğitim eğitim eğitim (ailede başlayan arkadaş/sosyal çevrede birleşen ve okulla bütünleşen bir eğitimden bahsediyorum) diye rahat diyebiliyorum. Saygılarımla.