BOSTAN PATLICANLARI
Medet..yetiş dediğiniz kimse gönlünüzün mihmanı olur.Bostan patlıcanı misali.Göze görünür cinsten.Oturaklı ve tumturaklı.Bostanın vazgeçilmezlerinden.
Hoca Nasrettin demiş ya..başı yeşil dibi mor diye.Kaftan bu görüntüde.Her biri bostanda bir tarik’in başı.Damlalama sistemiyle değil kovalarla su taşı.Bir bakarsın az sonra oynuyor gözü kaşı.Kime işmar ediyorsa küllüm gözleri şaşı.Ne çok tarikat var değil mi?Tarikler hep duble yol.Sarmışlar cenup tan şimale,şarktan garbe yol yol.Sonra da birleştireceklerine bölmüşler sağ ve sol.Biri birine köstek..kendi menfaatlerine istek yaparak dünyanın nabzını tutmaya çalışırlar.Olur olmadık işlere karışırlar.Hamdık piştik derler..Bostan patlıcanları misali kararmaya dururlar..Yeşil başları ağarır ve kel görünür püskülü kazık misali..El açar dilenir hayır.Her havuzun indi bayır.İsterler geçerli mangır.Sıra kendilerine gelince; zır cahil hepsi tangır ..tangır.
Bilinir amma ne hikmet ise yine de vazgeçilmezler.Damla damla ab-ı hayat da sunsalar öyle kirletmişler ki içilmezler.Nura gark olduğunu sanıp nursuz olmak işte böyle bir şey.Sapmayın yolunuzdan derim doğrusu yürüdüğünüz yol.Yolundan sapıtmışlar size sunamaz doğru yol.Ayrılmayın kol kol.
Şeytanın önde gidenleri Mina’yı çoktan geçti..Taşlar elde yorgun düştük azizim.
YORUMLAR
Alacaksınız onları bir güzel güveç yapacaksınız
tam yedi saat ağır ateşte pişecekler.
Başka da bir işe yaramazlar :)
Yüreğinize sağlık 👏
neneh.
aynen öyle hocam...
bize de haksızın Hak versin belasını demek düşüyor...
saygıyla