- 180 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hakikat Sofrasında Kıssadan Hisseler
Bir Gün İbrahim Ethem Hz. lerine Geliyor Diyorlar ki Efendim Sohbet Etseniz de Sohbetinizi Dinlesek Bizde İstifade Etsek. Mübarek Diyor ki Kafamı Kurcalayan Dört Tane Mesele Var Diyor O Mesele ile İştigale Ediyorum Diyor.
Diyorlar ki Efendim Onu Bizim ile Paylaşsanız da Bizde İstifade Etsek Diyorlar.
- Birincisi; Şu "Allah’u Teala Âlem-i Bezm, Yani Ahd-ü Misak Alırken Ruhlar Aleminde, Ben Sizin Rabbiniz Değilmiyim? Dediğin de; Bazı Ruhlar Kabul Etti Bazıları Etmedi. Ben Hatırlamıyorum ki Acaba Ben Kabul Edenlerden miydim, Yoksa Etmeyenlerden miydim. Öyle Kafamı Kurcalıyor ki Onu Düşünmeden Edemiyorum. Bunlar Hiç Aklınıza Geldimi?
- İkincisi; Şu "Anne Rahmine 120 Günde Cenin Şekillenip Belli Bir Surete Girdiğinde, O’na Ruh Nefyettiği Zaman Bir Melek Diyor, O Ruhu 120 Günlükken Getirir, Yarabbi Bunun Rızkı Nerde Olacak , Nerde Doğacak, Nerde Ölecek, Salihlerden mi Yoksa Seni İnkar Eden Kafirlerden mi , Diye Sorar Allah’u Tealada Tek Tek Cevabını Verir. Acaba Rabbim Neyi Söyledi Ben Salihlerden miyim Yoksa, İnkar Edenlerden miyim. Bu Benim Kafamı Kurcalayıp Duruyor Diyor. Bunlar Hiç Aklınıza Geldimi?
- Üçüncüsü; "Ruhumu Azrail As. Gelip De Kabz Edeceği Zaman , Yarabbi Bu Ruhunu Kabz Edeceğim Kimse, Salihlerden mi Yoksa İsyankarlardan mı Diye Müsaade Alır ya Diyor, Acaba Ben Salihlerden miyim, Yoksa Ben İnkarcılardan mıyım Diyor. Öyle Kafamı Kurcalıyor ki Diyor. Bunlar Hiç Aklınıza Geldimi?
- Dördüncüsü; Birde Şu Var "Yarın Mahşer Gününü Vardığımızda, Bütün Ruhlar Saf Saf Olduğunda, Orda Melekler Bağırdığında; Ey Mücrimler Salihler Arasından Çıkın Diye Bağırdığında, Acaba Ben Mücrimler Tarafında mıyım, Salihler Tarafında mıyım. Bunlar Beni Öyle Meşgul Ediyor ki. Bunlar Hiç Aklınıza Geldimi?
İşte Bu Anlattığım Dört Husus Hiç Aklınıza Geldimi Diye Soruyor ve Dua Ediyor.
Onun İçin Rabbime Gece Gündüz Beni Salihler Arasına Kat Allah’ım Diye Niyaz Ederim Diyor. Rabbim İman Neşesi ile Göndersin Bizi İnşallah, Salihler ile Birlikte Böyle Gittiğimiz Zaman Kabrimiz Nur İçerisinde Olsun...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.