- 173 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Zıtlar ve tevhid
Zıtlar ve tevhid
Zıtlar kavga etmezse tevhid oluşur.Kavga ederlerse şirk oluşur...
"Enel-hak" diyen...müşrik olmaz."Hak Ali "diyen de müşrik olmaz...ben de denkim derse rakip olursa şirk oluşur.Kulum derse destekçiyim derse kulluk oluşur bu sözde sakınca yok ama denkim anlamına kullanma...
Zıtlar ve tevhid
Gizliydi açık oldu ezelde de vardı var olan.Nurundan Muhammedin nuru oluştu gizlik bitti...şeytan da ezelidir aslında çünkü zıtlar mevcuttur gizli halde...Hz İsaya ezelilik veren bunu anlatmış oluyor ama gizli halde var olana gizlilikte iken Allah isim vermedi...zıtlık vardı gizli haldeki Allahın varlığında çekirdek gizli hale semboldür...zıtlar birbirine destek olduğunda tek beden oluşturur...Yratıcı olduğunu inkar eden bir inanç münkirliktir...şeytan da hz İsa da yaratıldı...yaratılmadan önceki hali ne miydi hz İsanın Nurdu Allah nurundan hz muhammedin nurunu yarattı.yoktan yaratıldık desekte o yokluk sadece gizlik anlamı taşır.oolmayandan olmadık olandan Allahın nurundan olduk yani...
Zıtlar ve tevhid
Zıtlıktan arınmadır...hasrettir nirvananın yolu.Köpekleri düşman eden bir kemiktir kemik yok olacak kardeşlik baki olacak.Yok olmak budur ancak çünkü yok olmak mümkün değil.Allahın nurundan var olduk çünkü...ama o nura dönüş de mükün değil artık çünkü gizliliğe dönülmez...
Zıtlar kavga ederse ayrılık şirk...birbirine destek olursa tevhit oluşur.Kavga bitecek tevhide geçilecek.destekçilik başlayacak
Kabil ile Habil kavga etti kavgayı yok edecek dünyadan göçüş Ahirette kavga yok...gece gündüzü yok eder ama 12 saat sonra yine gelir gündüz...yok olmak mümkün değil ama ahirette zaman da yok...cehennemlikler tevbe halli cennetlikler şürkür halli olacaklar kavga da yok olacak zaten müşrik tevbe etmediği için müşriktir şeytan tevbe etse şirk yok olur...sadece esmaya kulluk yaşanır...köpekleri kavga ettiren kemiktir kemik yok olacak fanidir zaman da dünya da şeytan da şeytanlıkta...fani...yok olur ama yokluk mümkün değil...bunu da unutma şartlar yok olunca kavga yok olmuştur yok oldu sanma...zamanda yok olmuş sanma...
Çıkartma toplama birbirinin olmazsa olmazıdır.zıtlar birbirini yok etmez."Allahta yok olmak" şu demektir bir bedende olmaktır...
Zıtlar yok olmaz ama bir beden de tevhidde yok olur...Allahta yok olmak işte bu...Var olan yok olmaz...zaman da yok olmaz aslında fani baki olacak ahiret şartlarında şeytan tevbe halli olacak tevvabta yok olacak Allahta esmada yok olacak zaten esmadan nurdan var olmuştu bedenleri var olanların...esmada yok olmak aslında var olmaktır Kur’an cehennemlikler ebedi kalıcı der...hayvanlar da toprak olacak Toprağın aslı Nur sıfatıdır hayvanlar da yok olmayacak aslında fani olan yok olucudur deme...görevi kulluğu biiter ama yok olmaz NUR sıfatında varlığı bakidir...hint ineği de ezeli ve ebedidir denilmiş...ama Allahın ezeliliği farklı fanilik yok Allahın ezeliliğinde...görevi bitmez Allahın ama yaratılanların görevi biter ölüm de ölür görevi biter çünkü ama yok olur sanma...Yok olmaz sadece gizlenir bir esmasında Allahın...zaten gizliydi görev için açığa çıktı yaratıldı öldü yine aynı mekama gizlendi demek daha doğru..."Allahtan geldik Allaha gideceğiz"de gizleneceğiz ama yok olmayacağız...Bakini arattıkları bile bakidir...ama farklılık gösterir yaratılanın bakiliği.fanilikten münezehtir Allahın BAKİLİĞİ çünkü...
Evet...Çıkartma toplama birbirinin olmazsa olmazıdır.zıtlar birbirini yok etmez."Allahta yok olmak" şu demektir bir bedende olmaktır...
Matematikde de artı eksiği yok etmez.zıtlar birbirinin destekçisi matematikde de...Yaratanla yaratılan gizliydi artık gizlenmeyecekler...ilk gizlikten farklıdır çünkü ikinci gizlenme...
Bir beden de sağ kol sol kol hep var olacak şeytan melek zıtlar birbirini yok etmeyecek destekçi olacaklar...şirk oluşturmaz birbirini destekleyen zıtlar
Vahdet zıtların yok oması değildir.Zıtlar hem ezeli hem ebedidir.Sece eden ve secde edilen vahdet için yok olmayacaklar.vahdette olacaklar
"Allahtan geldik Allaha gideceğiz"de yok olmak yok.de yani yok olmak mümkün değil hatta hayvanlar için bile...
İnna Lillahi ve inna ileyhi raciun, Kur’an’da yer alan bir ayettir. Özellikle bazı zor durumlarda söylenmesi emredilen inna Lillahi ve inna ileyhi raciun ne mi demek...Armageddon savaşı bile yokluğu tattırmaya yetmezsıkındı büyükte olsa yok edemeyecek varlığımızı bunu hatırla acı ve sıkıntılarda
İnna Lillahi ve inna ileyhi raciun ayetinin; ölüm, bela, hastalık ve deprem gibi kişiyi üzüntüye ve zora sokan durumlarda kullanılması emredilmiştir.
Yok olmak yok...tevvab sıfatına kulukta veya şekür sıfatına kullukta varlığımız devam edecek..ahirette namaz yok ama tevbe var şükür var zikir var..
Bakara Suresi’nin 156. ayeti.
“Biz Allah için varız, O’na ulaşmak ve teslimiyet için yaratıldık, mutlaka O’na geri döneceğiz ve ulaşacağız.”
Yani yokluk yok...de kader inancı ve bu inaç cesur eder savaşçıları...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.