- 368 Okunma
- 4 Yorum
- 5 Beğeni
Ağlayamam👣Ölemem
____Dünya altı üstü salıncak .
Salıncakların ipleri kopmuş.____
Şaha kaldır gökyüzünü ellerini kaldır bulut şekerleri yağdık başımız gözümüz yükümüz şeker gökyüzü içsin. Çık kalbinden kucakla çocukluğunu. Kalbin yağmur kuşu koksun. Toprak yeşil yağmur sarkaçlarında örtsün ayak uçlarını. Koskocaman içinden Nirvanaya secde etmiş ağaçlar çıksın kaburgası def emanetlerinde. Salın kaburga evine çiçekler ek. Üzerine gülüş estetikleri ekip sula dudaklarınla. Talana düşmüş aklını üç arş kefen bezinde uyut. Sensizlik dirilsin kör kuyunun dibindeki hırkan yamalansın. Dikiş yemiş kulaklarını tıkayan herkes arşın arşivinde teraziye yatırılsın. Bekleme beni diyen herkes ahını ölsün. Ülke sınırlarını sabırla çekerken gün açan çiçekleriyle yolları unut darbeci kırk haramileri makaslayıp damarlarından kanlarını akıtarak harça. Üç kuruş cüzdanlarında mağaza afişlerindeki ucuzluk gümrüklerinde açık artırmaya çıkar.. Açıl susamları duvar içi slogan atan çayır çayır yanan asfaltların mazot dumanlarında derisel elbisenden düşür. Sonraları masandaki 49luk çay bardağına katıp şekerli iç. İçtiğinde yüzünü düşür tavşanlı kaşığına. Bardakları naralarda boğarak annenin dişlerini sıkarak öp çocukluğunu.
Sokarak ayaklarını kalbine toprağını sür. Sürdüğünde ekinlerinle gelinciklerin dört yapraklı dualarından ağla.
Ağlayamam
Ölemem deme
Anneni doğurmadın hiç.
Ellerim neden fotoğrafsal duruyor deme
Demeler kuşları 49 kere ölüp ölüp dirildi
Yazık biletlerini yırtıp at
İçine Gül biletleri satın alıp kapat ekranındaki seni.
Yeniden kalp başlat düğmesine basıp
doğ.
Batı’da henüz doğmamışken güneş.
Ve
Çocukluğun sahnede
Ağlayamam ölemem deme
S e n s i z c e
İçimin ölülerini suluyorum dillerini yemiş birileri
Ağlayamam
Ölemem y o k s u n hâlâ
Temz90/23
👣Ana Karakterler:Ağlayamam ♾ Ölemem ,
Ağlayamam👣Ölemem Yazısına Yorum Yap
"Ağlayamam👣Ölemem" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Bir akşam çok keyifsiz dim hatta bir nefessiz zarla zorla uyudum Sabah uyandığımda benden çıkan tek ses ııııııııı ıııııııı idi nefes yok resmen alamıyorum başucumdaki bardağı yere atıp kırdım ki sağırlar yanıma gelsin Ağlamaya başladım çünkü yine Nefesim birtiverdi Annem yok yanımda ıstırabımı sizlere anlatmam mümkün değil başladık beklemeye Ne gelen var Ne giden Nöbetci doktur ortada yok.