- 138 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Günahı yok edecek tevbe üret...
Günahı yok edecek tevbe üret...
Kirlenmek güzeldir omo üretmene sebebtir çünkü...sonuç güzelse sebeb de güzel olur...
Hastalık olmasaydı ilaç sanayi gelişmezdi...hastalık şer ama her şer hayra sebeb...eksikler ekmelliğe yöneltir yani güzelleşebilir güzelleştir...eleştirme Allahı...
Şeytan kıssası...günahta ısrar çirkin denilmiştir.günah sevaba sebeb olsun diye yaratılmış sen bu göreve sarılmazsan günah da sen de çirkin kalırsın...Şeytan ve melek hz Ademe secde için yaratılmış...yaratanı eleştirmeyi bırak ey şeytan hz Ademe secde et...der Kur’an
Günah güzeldir.Kirlenmek de güzeldir omo üret diye...pislik yapmaksa hikmetin gereğidir."günah işlemeseydiniz sizi helak ederdim"
Allahı değil insanı eleştir..
"Ey güneş erit taştan adamı"(M.A.İnan)
Kar güneş eritsin diye yağar...
kötülük iyler eritsin diye yaratıldı..."Ey güneş erit taştan adamı"demiş M.A.İnan
İnsan doğruya doğru yanlışa yanlış...diyemiyorsa peygamberimizi sevmeyi hakketmiyor...
Allahı değil insanı eleştir...
Esmayı Allahı ölçü seç aklı ölçü seçme vahyi yani Allahı ölçü seç Şeytan yaratılanı ölçü seçti...onu topraktan arttın"dedi...sana ne bundan be şeytan sen ölçü olarak seni değil esmayı seç...susmasını öğren...
Fransız laikliği çok adi suudun da şeriati adi...ama Kur’anın şeiati güzel felsefedi laiklik de güzel...laikliğinde kıymetlisi var...iştişareye dayananı var fransız beyniyle sınırlı kalanı var...eksiği var ekmeli var.
Allahı değil insanı eleştir..
Yaratanı ölçü seç yaratılanı eleştir...Adam haca gidene ye her altı sonra haca git"diye eleştiriyor...ölçüsü kendi aklı sınırlı akıl eksik akıl değil külli akıl ekmel de...ekmel tecrübe ekmel vicdan ekmel akıl ürünü... iştişare ürünü ...vahiyden sonra gelen kıymetli bir üründür...Vahşi için hayır oldu hz Hamzayı şehit etmesi çünkü tevbe üretti...
Hz Ademin zellesi çirkin mi...dünyayı tanımamıza sebeb oldu...Adam namaz için yolda mola verir ve bir trafik kazasına karışacaktı belki o namaz molası vermeseydi...ve ben bunu yaşadım.sonuç güzelse sebeb de güzeldir hz Ademin zellesi hz peygamberimizin dünyaya gelmesine sebeb olmuş. zelle güzelleşmiş yani..
275 kiloluk mermiyi kaldırmış Seyit onbaşı...kabiliyetleri geliştirirse bir savaş güzeldir.Savaşı seçme diyor adam hz Peygamberin her anı cihaddı ya nefislerle ya da nefsin esirleriyle her an kavga etti...
Vahiyden de kaçtık akıldan da...evet...Teröristin ayağının altında petrol denizi varsa ABD nin kürt seviciliğinde hile var...İnsan hakları demiş ABD dolarla sömürüyü kaldırsın en büyük insan hakkı bu...hileci değilse..Kürt sever ermeni sever görünmüş ama ne ermenine de kürt..türkten vaz geçer Yunan bile ABD den türke dönecek çünkü aklın yolu bir...Ukraynayı savaşa soktu...sevme beni der ermeni kürt yuna bir gün ABD ye...Bencil severse seni yandın demektir...fahişe severse seni iflas ettirir der ekmel tecrübe...
"Kirlenmek güzeldir omo var" reklamını eleştirme hoca...ekmel akıl hiç bir eylem mutlak güzel veya mutlak çirkin değil...faiz al güzeldir faiz hiç bir hal düşünce duygu mutlak güzel veya mutlak çirkin değildir...sebeb-sonuç ilkesi belirler bunu...namusunu koruyacak silahın yoksa faizle para al...domuz eti ye...ehven-i şerse eğer...der fıkhımız aklımız...ekmel akıl külli akıl...insanlık ortak aklı...vahiyden sonra ikinci derecede ekmel ölçü onlar...
Japonya da Avrupaya gençlerini gönderdi türkiye de...ama japon gençleri teknik eleman oldu.Niyeti temiz olan gitsin batıya ...teknoloji öğrenir...
Allahı değil insanı eleştir...
Şeriati değil insanı uygulayıcıyı eleştir...
Laikliği değil uygulayıcıyı eleştir...Fransız aklıyla sınırlıysa laikliği de eleştir...ekmel aklın ürünü ise laiklik kıymetlidir İslamda yani iştişare ürünü sayılır ortak aklın ürünü kıymetlidir İslamda...
Günümün müslümanı meyvesiz ağaca benziyor denizin yakınıda ama meyvesiz...kurumaz İslamı terk etmez ama her an tevbe etse günahına yetişmez..
Her mezar aynı değil her cennet de her cehennem de aynı değil tevbe et.tevben kadar sevabın var...
Allahı değil insanı eleştir...
Aklı değil vahyi öncele ama vahyin tefsirini önceleme çünkü israiliyat dolmuş tefsire ekmel tefsir yok..
"Kirlenmek güzeldir omo var...günümün mü’mini günahkarsın iyi sarıl omadan güçlü olsun tevbe o tevbeye iyi sarıl...kmür işcisisin kirlenmeye mecbursun aileni geçindirmek için .Kalk seccadenden...para kazan at elindeki tesbihi tembellik aleti o tesbih o seccade sanma emredilen secde senin secden hilelisin kendini kandırıyorsun.para kazanmak da secdedir...cihad için ailen için kazandığın para da kıymetli teheccüt kılmaktan da kıymetli kılabilirsin o parayı ırzını korur o para teheccüdün mutlak güzel değil der vahiy ve ekmel akıl...Mutlak güzel esmadır esma için para kazan teheccüdün kabul görmez ama esma aşkıyla yaptığın red olunmaz...para kazan namusunu korumak için silah al...ABD sömürgecisini kov kuyuyu sömürü o köyünde kuyu olsa sana su vermez o kuyu kov ABD yi sömürücüyü silah al.teheccütten kıymetli olur Allah katında...
Günahı yok edecek tevbe üret...günümün müslümanı.ABD sömürgecisini kov...cihadın silmeyeceği günah yok hz Vahşi cihadı seçti hz Hamzayı şehit etmişti..Omo üret sabunla çıkmaz zamanın kirleri..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.