- 259 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BAŞKAN'I ŞEBİNKARAHİSAR'A DA BEKLİYORUZ.. / Hikmet OKUYAR
Başkan Recep Tayyip Erdoğan parti kurma tasarımı yapmaya hazırlanırken; ilk ziyaretini KELKİT VADİSİNİN CAZİBE MERKEZİNDEKİ Taşı toprağı Altın ŞEHİR diye bilinen ŞEBİNKARAHİSAR’a yapmıştı..Şimdi Bayburt ve Gümüşhane ziyareti yapacak olan Cumhurbaşkanı; Şebinkarahisar Vilayetliğinin 90. Yılında, HUNLAR için FATİH için ATATÜRK için çok büyük önem ARZEDEN ve ÇOK GİZEMLİ BİR OTAĞ olan ŞANLI ŞEBİNKARAHİSAR’ı da ZİYARET etmeli...
HAYDİ ŞEBİNKARAHİSAR ŞİMDİ TAM ZAMANI... Hasan Turan da duysun SESİMİZİ..Muhtarlar Derneği de duysun sesimizi.. ŞEBİNKARAHİSAR DERNEKLER BİRLİĞİ de DUYSUN SESİMİZİ.. ŞEBİNKARAHİSARLI SİYASETÇİLER DE ŞEBİNKARAHİSARLI BAKAN DA DUYSUN SESİMİZİ..HENÜZ GEÇ KALMADIK ..HANCILAR DA DUYSUN.. ÇATALGÖL de ŞEBİNKALE de KAYABAŞI da KÖPRÜBAŞI da DUYSUN EĞRİBEL TÜNELİ DE DUYSUN.. ABDİ BEĞ HAYRANLARI DA DUYSUN ŞEBİNKARAHİSAR SEVDASI GÖNÜLLÜLERİ, DE DUYSUN VE SÜPER DAVET için GEREĞİNİ YAPSINLAR.. Hikmet Okuyar , Şebinkarahisarlı İş Adamları Yardımlaşma Derneği Kurucu Başkanı, Şebingülü Bahçeleri Kurucusu, Türkiye Sevdası proje Sahibi, Bakanlık Sanatçısı..Bizim Hikmet.. 08.07.2023.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.