- 228 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sıcaklar ve Yayla Turizmi
Sıcaklar
Sıcaklardan şikayet edip dururuz. Meksika’da sağlık bakanlığı,Haziran ayında sıcaklardan 112 kişinin hayatını kaybettiğini bildirmiş.Sıcaktan korunabiliyoruz,daha ne olsun.
***
Yayla Turizmi
CNN, takipçilerine sayfasında Rize’ye gitmelerini önermiş.Zira yaylaların doğal güzelliğin ve huzurun kaynağı olduğunu ifade etmiş. Bize yayla yolları taşlı.Yerliler gidemiyor, yabancılar yazın tadını çıkarsın.
***
Fransa’ya Fransız Kalmamak
Fransa’da neler oluyor?Kimi yorumculara göre olanlar varoşlarda yaşayan kesimin,yoksulların,eşitlik isteyenlerin isyanı.Kimine göre siyonistlerin müslümanlığı vahşetle özdeşleştirmeye yönelik planlarını yerine getirmesidir. Kimine göre ise ulus devlet anlayışının sonunu getirme amaçlı bir tezgah.Yani dış güçlerin işi.Belki de olayların birçok sebebi var.
Not:Medyada özetle Fransa’yla ilgili şu görüşler dikkat çekici:
“Allahu Ekber kavramı, ile kaos, bunalım, terör, vahşet yan yana anılıyor..Fransa polisinin masum bir insanı katletmesi kadar bu da kötü ise, Allahu Ekber ile terörün yan yana ifade edilmesi bir o kadar kötüdür…Siyonist Lobiler, gözü dönmüş bu eblehleri manipüle ederek, İslam’ı kötü, Müslümanları şeytanlaştırma amacını kolaylaştırıyor böylece.”(Mehmet Beyhan)
“2019 yılında sarı yeleklilerin eylemlerini izlemek üzere Paris’e gitmiş, eylemcilerle bir gece geçirip izlenimleri de sizlerle paylaşmıştım.
Medyada yazılıp çizildiğinin aksine, yalnızca Afrika ya da Asya kökenlilerden oluşan bir grup değillerdi. Zira dile getirdikleri dertleri de Fransa’da ayrımcılığın temel nedeni haline dönüşen yoksulluktu.”(Melih Altınok)
“Şimdi yukarıdaki "Fransa niye yanıyor?" sorusunun kısa cevabını vereyim...
Anglosaksonlar...
Ukrayna savaşıyla Avrupa’nın nefesini kestiler...
Şimdi pilot ülke Fransa’da...
"Ulus devlet"i tarih sahnesine çıkartan Fransa’da ulus devletin işini bitirecek iç kavganın tatbikatı yapılıyor.
Bu işin Belçika’sı, İskandinav ayağı ve elbette Balkanları var; hiç hafife almamalı.”(Haşmet Babaoğlu)
"Güncemden Yapraklar"
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.