- 221 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Oğluma Mektuplar-II
Canım oğlum Erdem’im,
Bu mektubu sana yazarken, dünyada senin doğduğun ilk günün heyecanını ve mutluluğunu yaşıyorum. Adını duyduğum andan itibaren içimdeki sevgi ve gurur dolu bir coşkuyla sana olan sevgimi ifade etmek istedim. Seninle tanışmak, hayatımın en önemli anlarından biriydi ve şimdi sana bir mektup yazma şansını elde ettiğim için minnettarım.
İlk olarak, sana dünyada hoş geldin demek istiyorum. Senin doğduğun gün, hayatımın anlamını ve amacını daha net bir şekilde görmeme yardımcı oldu. Seninle tanıştığımdan beri, hayatımın tüm renkleri daha canlı hale geldi. Seni gördüğüm anda kalbimde bir ateş yakıldı ve o ateş her gün daha da büyüyor.
Senin için dört gözle beklediğim birçok hayalim ve umudum var. İlk olarak, seninle birlikte büyümek ve seni her adımda desteklemek istiyorum. Hayatının her anında senin yanında olmak, seninle gülmek ve ağlamak, seninle birlikte sevinç ve kederi paylaşmak istiyorum. Seninle birlikte yeni deneyimler yaşamak ve dünyayı keşfetmek için sabırsızlanıyorum.
Senin için en büyük dileğim, mutlu ve sağlıklı bir hayat sürmen. İstediğin her şeyi elde etmen için seni her zaman destekleyeceğim. Hayatta başarı ve mutluluk senin için önemli olacak, ancak her zaman hatırlaman gereken şey, dürüstlük, özveri ve empati gibi erdemlerin asıl değerli olduğudur. Başarıya ulaşmak güzel bir şeydir, ancak başkalarına yardım etmek ve onların hayatına dokunmak gerçek bir anlam katmak demektir.
Hayat senin önünde uzanırken, cesaretin, merakın ve öğrenme isteğin seni her zaman ileriye götürecektir. Başarılı olmanın, düşmekten korkmadan tekrar ayağa kalkmak ve hatalarından ders çıkarmak olduğunu unutma. Seninle ilgili en büyük umudum, içindeki tutkuları keşfetmen ve hayallerini gerçekleştirmen için sana destek olabilmektir. Hayatında her zaman var olacağım. Seni sevecek, seninle gurur duyacak ve seni destekleyeceğim. Her zaman bana güvenebilirsin ve senin için buradayım. Hayatın sana getireceği zorluklarla karşılaştığında, güçlü olmanı ve her zaman kalbinin sesini dinlemen gerektiğini hatırlamanı istiyorum.
Son olarak, sana verebileceğim en önemli şeyin sevgi olduğunu bil. Sevgi, hayatta en değerli hazine ve en güçlü silahtır. Sevgiyle büyü, sevgiyle öğren ve sevgiyle yaşa. Hayatta her zaman sevgiye ihtiyaç duyacağını unutma.
Sevgili Erdem,
Seni sonsuz bir sevgiyle kucaklıyorum ve seninle dolu bir hayat diliyorum. Umarım bu mektup, sana benim için ne kadar değerli olduğunu ve seninle geçireceğim her anın benim için ne kadar anlamlı olduğunu ifade etmeye yardımcı olur.
Seni seviyorum ve daima seninleyim.
Baban.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.